Vreemde BVBA op mijn adres, hoe wegkrijgen

wschoenm
Topic Starter
Berichten: 24

Vreemde BVBA op mijn adres, hoe wegkrijgen

#1 , 07 jun 2012 10:37

Ik heb een pand verhuurd aan een bvba, deze bvba is al een 10-tal maand geleden vertrokken uit mijn pand, maar het adres staat er nog steeds. De nieuwe huurder krijgt aangetekende brieven en andere post, bestemd voor de bvba die daar dus niet meer is.

Hoe krijg ik de maatschappelijke zetel van die bvba daar weg?
De zaakvoerder van die bvba trekt er zich niet veel van aan...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38602

#2 , 07 jun 2012 10:49

Als u het zelf niet kan vinden
ga naar : http://kbopub.economie.fgov.be/kbopub/z ... ml?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hier kan u controleren wat de laatste gegevens zijn.
Onderaan kan je ook naar staatsblad gaan.

U contacteert met die gegevens de kwartierinspecteur van uw wijk. Stel deze in kennis. Deze heeft de bevoegdheid om de procedure van schrapping op te starten ...er word nl een PV opgesteld gericht aan de procureur des Konings - dienst ecofin.
Procedure is standaard opgenomen in geautomatiseerde registratie bij politie ( zou toch moeten).
U kan ook een briefje schrijven aan pdK indien kwartierinspecteur van toeten of blazen gebaard ... dan wel met vermelding dat deze niets heeft (willen)doen.
U stuurt alle briefwisseling terug naar afzender met de mededeling onbekend op dit adres.
Hangt de naam en de gegevens van de bvba aan de gevel/bel.
Verwijder deze DADELIJK. Elke deurwaarder kan gezien firma daar dus gevestigd is ALLES in dat pand met beslag leggen en openbaar verkopen...dus goed opletten.
PS indien brieven (met boetes) deze zeker aan kwartieragent geven....bespaart hem later veel werk :lol:

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”