Problemen met de boekhouder

Jackrussell
Topic Starter
Berichten: 701

Re: Problemen met de boekhouder

#16 , 24 sep 2016 10:23

Wat ik me overigens afvraag. Vanaf hoeveel € factuur ben je interessant voor dit soort bedrijven? Zo laks als er mee om wordt gegaan zeg.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 24 sep 2016 11:09

Ik denk dat dit van kantoor tot kantoor afhangt, een paar dagen geleden had een forumer nog over mini boekhouders en hij werkte in het hogere segment, dus dit kan zeer verschillend zijn, de boekhouders die ik ken nemen doorgaans alle klanten aan, waar er iets mee te verdienen valt, en er zijn kleine bedrijfjes en je heeft dan ook wat grotere, men neemt den bluts met de buil zeggen ze hier bij ons.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jackrussell
Topic Starter
Berichten: 701

#18 , 25 sep 2016 19:18

Ik moet nu namelijk wederom zelf overal achter vragen. Een nieuwe boekhouder uitgekozen, een groot en gekend kantoor in de regio, maar al drie keer dat de dossieroverdracht plaats zou vinden. Tot op heden nul de botten.

Ik draai royaal in de 6 cijfers, dus ik neem aan dat ik niet zijn slechtste klant ben.

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”