Deelnemen TV programma

LeenW
Topic Starter
Berichten: 12828

Re: Deelnemen TV programma

#1 , 25 feb 2015 10:38

Het is bekend dat de meeste van die contracten aan de louche kant zijn. In principe zijn het arbeidscontracten, maar ze proberen er een draai aan te geven waardoor dit niet zo is.

Als ze u iets beloven, moeten ze het maar op papier zetten. Van dingen die aan de telefoon gezegd worden, hebt u geen enkele zekerheid.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
WP002
Berichten: 1479

#2 , 25 feb 2015 17:09

Mensen worden graag verblind omdat ze oh zo graag eens op tv komen.
Laat u hier niet door vangen. Waarschijnlijk is het dan ook nog eens om u belachelijk te laten maken.
Tenzij u graag enkele maanden uitsluitend nog met een papieren zak over het hoofd op straat wil kunnen komen.

giserke
Berichten: 2434

#3 , 25 feb 2015 17:13

U hebt de keuze of U daarop ingaat of niet.
Als U nu al weet dat dit contract vol louche bedingen zijt, dan veronderstel ik dat je ook weet dat wat ze van plan zijn, niet in uw voordeel zal uitdraaien.

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 26 feb 2015 20:46

"Nu is mijn vraag, wat is de juridische waarde van de beloftes die buiten het contract worden gemaakt? Wat als ze die niet nakomen?"

Alles wat u vraagt en een ander u belooft in ruil voor een tegenprestatie, kan u opeisen. U moet het wel kunnen bewijzen.

giserke
Berichten: 2434

#5 , 27 feb 2015 02:29

U hebt de keuze of U daarop ingaat of niet.
Als U nu al weet dat dit contract vol louche bedingen zijt, dan veronderstel ik dat je ook weet dat wat ze van plan zijn, niet in uw voordeel zal uitdraaien.

Ik krijg hier niet echt een antwoord op mijn vraag, maar werd toch gesterkt in mijn wantrouwen en heb beslist contract niet te tekenen. Met dank aan wie de moeite heeft gedaan op mijn post te antwoorden.
Als U tussen de lijnen leest van de verschillende posts, hebt U wel antwoord op uw vraag.
Tenminste als U de betekenis van een contract tegen het licht houdt, en de louche bedingen die in dat contract staan.

Je stelt zelf vast dat U te maken hebt met mensen die geen enkele scrupules hebben.
Hierdoor kan je er van uitgaan dat alles wat niet in dat contract staat maar wel beloofd wordt, gebakken lucht en oplichting is.

Terug naar “Handelspraktijken”