Persoon zoeken voor handtekening borg papieren

roosmuisje
Topic Starter
Berichten: 89

Persoon zoeken voor handtekening borg papieren

#1 , 20 jul 2012 15:22

Wij zijn sinds een 2 tal jaar al opzoek naar mijn man zijn ex vriendin...

In 2006 is hij gaan samenwonen met zijn toenmalige vriendin. Samen hebben ze een app gehuurd, de huurwaarborg is toen door hem betaald geweest, maar beide hebben de papieren hiervoor ondertekend. Die relatie is stuk gelopen, en zijn ex was niet meer te vinden.

Bij het verlaten van zijn app kon in 2010 zijn huurwaarborg dus neit vrijgegeven worden. Omdat wij alles officieel wilde regelen, en dus haar handtekening nodig hadden hebben we een adv gezocht.

Deze zou de ex vriendin van mijn man opsporen.

Ondertussen zijn we 2012 en die huurwaarborg staat nog steeds vast!! Nu heb ik ondertussen zelf op internet aan het surfen geweest om die ex te zoeken en ben haar correcte geb.dat en geb. plaats te weten gekomen. Alsook ook het adres waar ze zou verblijven.

Maar daar dit in Nederland (Den Haag) is heb ik er geen idee van hoe het nu verder moet.

Graag zouden we willen dat dit zo snel mogelijk in orde is. En hoe we dit zouden verder aanpakken eventueel zonder advocaat en enkel met deurwaarder? En hoeveel gaat dit ons dan ook kosten of zijn de kosten die we hiervoor maken en reeds gemaakt hebben voor de ex vriendin??

Graag een beetje meer info..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 20 jul 2012 16:03

U dient bij de lokale vrederechter een verzoekschrift art 1344 bis Ger.W. in tegen de dame in kwestie waarbij u de vrederechter verzoekt de waarborg aan uw man vrij te geven en het vonnis uitvoerbaar bij voorraad te verklaren. U weet officieel niet waar mevrouw woont en kan geen bewijs van woonst van haar bekomen. Alle gegevens die u niet officieel heeft kan u eventueel aan de griffie voorleggen. Deze kunnen u informeren welke stappen eventueel nodig zijn. De gegevens die u niet officieel heeft hoeft u niet voor te leggen, u kan ook gewoon poneren dat mevrouw spoorloos verdwenen is.

Reclame

Terug naar “Andere”