Timeshare verkopen

flup
Topic Starter
Berichten: 3

Timeshare verkopen

#1 , 09 feb 2012 18:00

Regelmatig krijg ik aanbiedingen om mijn timeshare te verkopen uit Nederland en Spanje, maar ik heb daar geen vertrouwen in, heeft iemand soms dezelfde ervaringen ??? en wat moet ik ervan denken.

Kent iemand deze firma?

Lifetime Experience
29640
Fuengirola Spanje

heeft er iemand ervaring over deze manier van verkopen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38602

#2 , 09 feb 2012 18:18

Meestal zeer agressieve verkoopmethoden.
Veel lucht en onwaarschijnlijke beloften.
Spaanse wetgeving over eigendom is niet onze wetgeving over eigendom.
Een sector met nogal wat gerechtelijke onderzoeken in verschillende landen.
Contacteer eens het programma ' Opgelicht' in Nederland kan misschien verhelderend zijn.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#3 , 09 feb 2012 18:34

Ik denk dat vraagsteller reeds eigenaar in "timeshare" is maar eventueel wil verkopen?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

flup
Topic Starter
Berichten: 3

#4 , 10 feb 2012 09:36

Ik ben eigenaar, maar er is zoveel vraag en beloftes dat ik er weinig vertrouwen in heb

welke is de juiste firma???

of zijn het allemaal bedriegers???

groeten

Nachtuil
Berichten: 92

#5 , 10 feb 2012 13:41

Mensen die 'bedrogen' zijn bij de aankoop van een timeshare worden soms gecontacteerd door 'verkopers' van diezelfde timeshare, of zelf bedrieglijke advocaten nadat je tweemaal slachtoffer bent geweest, waarbij alle partijen die je contacteren onder een hoedje spelen. (Met als doel je zoveel mogelijk geld afhandig te maken, uiteraard).

Wat niet betekent dat dit nu het geval is; maar als men je gegevens heeft, moeten die ergens vandaan komen. Indien niet van jou? Wellicht van diegene die de timeshare aan jou verkocht heeft.

flup
Topic Starter
Berichten: 3

#6 , 10 feb 2012 18:30

wat u zegt is juist, men probeert u zoveel mogelijk geld afhandig te maken , door allerlei voorstellen.
vb Naar Spanje komen en men zou dat daar wel overnemen, maar volgens andere bronnen probeert men u nog een nieuwe week te verkopen van een andere firma.
of ze bieden u een prachtige som geld die ze veil hebben voor uw vacantieweek, dat niet realistich is. ze proberen u dan te lokken naar een hotel in Belgie of Nederland.
Wat duidelijk schijnt te zijn is: er is geen verkoop zoals een vb huis dat je gewoon verkoopt aan de marktwaarde.

Zijn er nog mensen in dit geval en ervaringen ????

Terug naar “Andere”