Als 3de domiciliëren op een eengezinswoning waarvoor een subsidie voor dakrenovatie werd aangevraagd.

Travellervibes
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Als 3de domiciliëren op een eengezinswoning waarvoor een subsidie voor dakrenovatie werd aangevraagd.

#1 , 05 apr 2024 09:52

De eigenaar en bewoner van een eengezinswoning, waar ik me wil gaan domiciliëren, heeft zonet een subsidie voor dakrenovatie aangevraagd.
Er woont nog een 2de persoon al op het adres.

Ikzelf wil me daarbij domiciliëren, of, het plan is eigenlijk van me te registreren op dat adres als een referentieadres, en te gaan "wonen" in een bhs die ik momenteel ombouw.

De eigenaar vreest dat dan zijn hele subsidie misschien niet toegekend zal worden wegens de verschillen in onze jaarlonen etc, én aangezien het huis een eengezinswoning is zou dit dan blijkbaar ook problemen geven en zou het huis als meergezinswoning moeten geregistreerd worden.....

Wat is hiervan aan? De subsidie zou voor december moeten toegekend worden maar zolang kan ik niet wachten.....

Dank!

Franciscus
Berichten: 38616

#2 , 05 apr 2024 10:02

Referentieadres kan maar in een welbepaald aantal gevallen. Daar moet u wel aan voldoen .
U bent daar dus met een referentieadres nooit gedomicilieerd.
In België tenminste.....wat is BHS?

Travellervibes
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 apr 2024 10:40

Referentieadres kan maar in een welbepaald aantal gevallen. Daar moet u wel aan voldoen .
U bent daar dus met een referentieadres nooit gedomicilieerd.
In België tenminste.....wat is BHS?
Typfout. Een bus.

🙏🏽

Reclame

Terug naar “Andere”