Wat 4.2.20 betreft zou u gelijk kunnen hebben ( " EN IN DE BIJKOMENDE TAKEN die de overheid ....enz...) .
Het LIJKT er idd. op dat dit meer voor verkavelingen zou dienstig zijn , maar we weten niet welke interpretatie daar zou kunnen aan gegeven worden , als het tot een dispuut zou komen .
2.3.2.§2 zou hier al eerder van toepassing kunnen zijn .
Maar in feite zijn we hier reeds advocaat van de duivel aan het spelen .
T.t.z. dit zijn artikelen die de gemeente zou KUNNEN gebruiken in haar verdediging . ( wat dus nog niet geweten is ) .
Beter is eerst te informeren op de gemeente .
Ook deze eens proberen :
http://www.ruimtelijkeordening.be/NL/Be ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Rechts op de pagina is een link : " bekijk en overzicht van de bij de administratie bekende gemeentelijke verordeningen " .
In hoeverre deze lijst betrouwbaar is weet ik ook niet .
Maar de verordening i.v.m. het fietspad moet zeker bekend gemaakt zijn door de gemeente ( aanplakking , vermeld in periodiek gemeente blad enz....) EN ook verschene in het belgisch Staatsblad . ( deze voorwaarde staan ergens vermeld in de codex ) .
Dus u kunt best inzage vragen in een dergelijk " openbaar document " .
Een procedure beginnen tegen Ruimtelijke Ordening , zonder advocaat , is een zeer linke zaak . Ze maken het de burger niet gemakkelijk .
Beter op voorhand relatief zeker zijn van uw zaak , vooraleer kosten te maken , die de kosten van een tuinhuis ver kunnen overstijgen .