Schade aan vasttapijt door werknemer lodgieterfirma.

surviver
Topic Starter
Berichten: 45
Locatie: Belgie

Schade aan vasttapijt door werknemer lodgieterfirma.

#1 , 14 apr 2012 13:23

Een werkman heeft door slijpwerken een brandje veroorzaakt aan mijn vasttapijt in de living. Ik maakte vermelding op hun opleveringsbon bij aftekening op het einde vd werken. De baas vd werknemer gaat zelf eens komen kijken hoe groot de schade is. Ik heb reeds een schadebestek/offerte laten maken om een gelijkaardige vloerbekledig opnieuw te laten plaatsen. De baas vd werknemer wenst eerst zelf eens de schade te komen opnemen. Wat kan ik nog doen, aloverens hij komt kijken? Mijn familiale verzekering alvast op de hoogte brengen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38669

#2 , 14 apr 2012 13:31

Uiteraard,de nodige foto's nemen en uw familiale EN brandverzekering ik kennis stellen.
Slijpen IN een appartement, controleer uw ramen eens ...donkerzwart vermoeden ingebrande metaalresten.
Het glas zal ruw aanvoelen.
Tot mijn scha en schande zelf meegemaakt en gedaan :oops:
Laatst gewijzigd door Franciscus op 14 apr 2012 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.

mava105
Berichten: 22316
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 14 apr 2012 15:55

Soms niet met het blote oog te zien, want heel kleine zwarte puntjes. Enkel voelbaar door er met de vingertoppen over te glijden. Ook behangpapier, houtwerk, PVC ramen, marmer raamtabletten kunnen worden aangetast. Dus zeker goed kijken in de richting waarin de gensters van de slijpschijf zijn gegaan. Ze kunnen wel tot 5 meter ver vliegen.

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”