Autoverzekering geen contract

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: Autoverzekering geen contract

#16 , 03 okt 2014 11:14

een verzekeringspremie bestaat niet alleen uit het bedrag + btw, het is het bedrag + TAKSEN EN BIJDRAGEN dit is +/- 34% !!

Die bijdragen zijn voor een fonds van ongevallen.

U premie moet +/- 428 € bedragen !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

#17 , 03 okt 2014 15:19

een verzekeringspremie bestaat niet alleen uit het bedrag + btw, het is het bedrag + TAKSEN EN BIJDRAGEN dit is +/- 34% !!

Die bijdragen zijn voor een fonds van ongevallen.

U premie moet +/- 428 € bedragen !

Ok,snap ik!Maar dat bedrag dat jij zegt die moet toch op het contract vermeld staan?je gaat toch geen contract opmaken van 259€ en dan een factuur sturen van 420€??Ik ga er wel van uit dat op ieder contract een juiste bedrag vermeld is met btw en of taksen al in verwerkt?!Als ik bij "meerdere" concurrentie mijn verzekering laat bereken dan is het wel het bedrag dat op papier staat die ik moet betalen.En alsnog MOET op het contract dan niet staan 259€ + taksen +btw??

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#18 , 03 okt 2014 17:56

Normaal moeten alle bedragen vermeld worden.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

#19 , 15 okt 2014 12:48

2de aangetekende brief verzonden ,echter zonder respons!

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#20 , 15 okt 2014 12:58

Zou in u plaats zo snel mogelijk overschakelen naar andere maatschappy, deze regelen u opzeg wel op een wettige manier zonder kosten.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

#21 , 16 okt 2014 08:21

Zou in u plaats zo snel mogelijk overschakelen naar andere maatschappy, deze regelen u opzeg wel op een wettige manier zonder kosten.

Dat kan ik niet.(denk ik).Ik heb m'n contract(die ik niet te zien krijg) volgens hun te laat op gezegd,dus moet ik tot mei 2015 bij hun blijven.

Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

#22 , 16 okt 2014 10:19

een verzekeringspremie bestaat niet alleen uit het bedrag + btw, het is het bedrag + TAKSEN EN BIJDRAGEN dit is +/- 34% !!

Die bijdragen zijn voor een fonds van ongevallen.

U premie moet +/- 428 € bedragen !

Ok,snap ik!Maar dat bedrag dat jij zegt die moet toch op het contract vermeld staan?je gaat toch geen contract opmaken van 259€ en dan een factuur sturen van 420€??Ik ga er wel van uit dat op ieder contract een juiste bedrag vermeld is met btw en of taksen al in verwerkt?!Als ik bij "meerdere" concurrentie mijn verzekering laat bereken dan is het wel het bedrag dat op papier staat die ik moet betalen.En alsnog MOET op het contract dan niet staan 259€ + taksen +btw??
Heb juist een bezoek gebracht aan een ander verzekeringsmakelaar (zelfde verzekering).
De bedragen op contract zijn exclusief kosten ,taksen en bijdrage +juridische bijdrage is 420€ .
Zij gaan alles overnemen en bijsturen waar het verkeerd is gegaan.Zij gaan ook kijken of er dan wel/niet en contract is.
Zo mogelijk een nieuwe contract aangepast aan de klant.

Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

#23 , 30 okt 2014 11:42

Ik heb een contract ontvangen waar alle bedragen niet opstaan.
Hun fout weliswaar. Maar volgens hun maakt dit geen verschil.het contract moet volgens hun zelfs niet getekend worden omdat het een verlenging is van de vorige waar ook een rechtsbijstand in zat. en het verschuldigd bedrag moet zowiezo betaald worden.kortom,ik trek aan het korsteeds eind.

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”