Correctie, adressen kan hij geven maar geen telefoon of email adres.
En de adressen kloppen niet. Vele wonen in het buitenland en hebben in het gebouw een appartement gekocht.
Op de lijst staat gewoon hun 'adres' op het adres van het gebouw.
Dus, die lijst is totaal ongebruikbaar.
Tel nrs en email adressen, wat kunnen we doen ?
Het moet het adres zijn waar ze de correspondentie ivm de eigendom willen ontvangen. Telefoon en e-mail worden gewoonlijk maar meegedeeld mits akkoord van de betroffen eigenaar.
Maar het moet gezegd dat syndicus niet verplicht is dat te checken. Dus wat eigenaar opgeeft wordt gebruikt.
Het kan ook de naam van een vennootschap zijn die wordt opgegeven. Of de naam van een aangeduide lasthebber.
"..... 16° de lijst en de persoonsgegevens bij te werken van wie gerechtigd is deel te nemen aan de beraadslagingen van de algemene vergadering, en de mede-eigenaars op hun eerste verzoek en de notaris indien hij de syndicus hiertoe verzoekt in het kader van de overschrijving van akten die overeenkomstig artikel 1, eerste lid, van de hypotheekwet van 16 december 1851 op het hypotheekkantoor worden overgeschreven, de naam, het adres, de gedeelten en de referenties van de kavels van de andere mede-eigenaars te bezorgen;"