Nieuwe huiseigenaars

Kristien_3
Topic Starter
Berichten: 53

Re: Nieuwe huiseigenaars

#106 , 01 okt 2015 19:40

Hoi we zijn gisteren naar een woning gaan kijken met 4 slaapkamers,260m2 hebben vandaag eindelijk goed nieuws gekregen de eigenaar gaat akkoord met ons groot gezien, ik heel erg blij, zijn vandaag al langs geweest voor voorschot te betalen, volgende week word het contract getekend, we krijgen onze sleutel 1/11/2015 nu is mijn vraag moet ik nog een aangetekende zending naar de huisbaas sturen? Of is een email ook goed? om te laten weten dat we tegen 1/12/2015 er uit zullen zijn? Want zij hebben ons opzeg gegeven daar geraak ik niet zo goed aan uit?
Laatst gewijzigd door Kristien_3 op 01 okt 2015 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#107 , 01 okt 2015 20:05

Best met een AS de datum van sleuteloverhandiging moet op 30/11/2015, 1 /12/2015 is reeds een nieuwe maand, opletten hiermee.
Dit is een tegenopzeg van 1 maand volgens de huurwet.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Kristien_3
Topic Starter
Berichten: 53

#108 , 01 okt 2015 20:09

Dank je wel dus eens volgende week contract getekend een AS sturen dat met ingang op 1/11/2015 dat ze hun sleutels 30/11 in handen hebben , ja want anders moet ik ook nog de maand december twee keer betalen.

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#109 , 02 okt 2015 10:02

Proficiat met het vinden van een nieuwe woning! Tja, dat de eigenaar akkoord gaat... als je een woning met 4 slaapkamers verhuurt, kan het niet echt anders dan dat daar grote gezinnen op afkomen, zou ik zo denken ;-).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Kristien_3
Topic Starter
Berichten: 53

#110 , 02 okt 2015 14:42

Proficiat met het vinden van een nieuwe woning! Tja, dat de eigenaar akkoord gaat... als je een woning met 4 slaapkamers verhuurt, kan het niet echt anders dan dat daar grote gezinnen op afkomen, zou ik zo denken ;-).
Dank je wel, we zijn content ze, ze is ook heel ruim de woning zelf groter dan waar we nu wonen, en nog steeds dicht bij alles zoals school en winkels, er hoeft niemand van school te veranderen. :)

Terug naar “Huren”