Aangetekend schrijven net verzonden en gisteren niet-aangetekende versie op de post gedaan + kopie in hun brievenbus.
De werkzaamheden zijn ondertussen nog steeds aan de hand, heb een webcam snel op ustream.tv gezet zodat ik kan volgen wie op mijn oprit komt terwijl ik overdag bij m'n klant zit.
http://www.ustream.tv/channel/gardentestcase" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb ze deze ochtend al zien binnenrijden. Ustream neemt alles ook op, zodat er achteraf geen verhaal kan zijn dat ze niet aan 't werken waren. Ik ga ook elke dag foto's maken van wat er allemaal veranderd werd in onze tuin, waarvan we nu een groot deel niet kunnen benuttigen door dit werkvolk.
Ik heb via het aangetekend schrijven ook gemeld een voorlopige schadevergoeding van zo'n 200 eur per maand af te houden (ongeveer een kwart van de huur) voor de maanden april en mei, wegens genotsderving en schending van het rustig huurgenot. Ze zijn al sinds april bezig met de afbraakwerken. Als ze de volle pot huur nog willen voor de laatste twee maand zullen ze maar moeten betwisten en bewijzen dat we door die werkzaamheden geen enkele schade hebben geleden. Onze achteruin is een puinhoop, overal stof, gras vol met cement. We kunnen overdag ook geen was meer laten drogen of de tuinstoelen buiten zetten gezien het werkvolk ons terras opeist.
Mijn vriendin die CVS patiënt is, is de laatste week dikwijls het huis moeten uitvluchten door 't lawaai. Dat hier dan een compensatie tegenover moet staan lijkt me meer dan logisch.