Één jaar gratis huren , wonen & hulp gerechtsdeurwaarder

DUFLOU
Topic Starter
Berichten: 12

Één jaar gratis huren , wonen & hulp gerechtsdeurwaarder

#1 , 28 sep 2009 21:48

Gerechtsdeurwaarders rechten & plichten ?

Januari 2009 vonnis wegens niet betaling van de huurgelden 2008
Perfect vonnis , uitdrijving , uitvoerbaar bij voorraad , niettegenstaande alle verhaal.
Vonnis met alles erop en eraan 100 %

Laten betekenen door gerechtsdeurwaarder.

Vanaf "Gerechtsdeurwaarder" is zowat alles beginnen fout te lopen.
In verband met uitdrijving , op de lange baan schuiven , provisies al meer dan 2000 euro betaald.
Op het laatste ogenblik , het OCMW geeft 1500 euro aan huurster om in hoger beroep te kunnen gaan.
OCMW geeft een tweede maal 1500 euro , tussenvonnis en eindvonnis.

In eindvonnis straf voor huurster verzwaard plus alle onkosten.
Ondanks eerste vonnis , met uitdrijving en uitvoerbaar bij voorraad , gerechtsdeurwaarder doet niets.
Eindvonnis in hoger beroep opnieuw naar gerechtsdeurwaarder om te laten betekenen.
Blijft 60 dagen onaangeroerd liggen , ik stap naar de kamer van gerechtsdeurwaarders.
De voorzitter ervan laat mij mondeling weten tuchtmaatregelen te treffen.
Volgens de voorzitter moet betekenen binnen de week plaatsvinden , uitzonderlijk 14 dagen.
Een week later werd de betekening dan toch gedaan.

Na de betekening is er de wettelijke termijn van 30 dagen opdat huurster een ander woonst kan vinden.

Na 20 dagen krijg ik een schrijven van de gerechtsdeurwaarder met volgende mededeling.
De uitdrijving kan 2 maanden aanslepen , alleszins minstens 4 tot 6 weken , dit omdat de technische diensten
van de gemeente ons niet tijdige bijstand kunnen verlenen.

Ik stap naar de Burgemeester , deze neemt telefonisch contact met de technische dienst.
Reactie Burgemeester , uwe deurwaarder is ne dikke leugenaar , hij heeft onze technische dienst zelfs
nu nog altijd niet gecontacteerd.

Mijn stoppen slaan door , ik schriftelijk tegen mijne deurwaarder , ge zijt ne leugenaar plus ik gooi met modder.

Reactie gerechtsdeurwaarder op 24-09-2009 :
- 1 Alles wordt stil gelegd totdat ik Uw schriftelijke verontschuldigingen heb ontvangen.
- 2 Zoek ne andere gerechtsdeurwaarder.

Dit laatste heb ik gedaan , maar geen enkele gerechtsdeurwaarder wil in dit eindstadium overnemen.

Het volgende heb opgezocht :
De gerechtsdeurwaarder mag niet weigeren zijn ambt te verlenen.
De gerechtsdeurwaarder is een ministerieel ambtenaar en een openbaar ambtenaar ! Staat te lezen op :

http://www.gerechtsdeurwaarders.be/dmp/ ... egels.aspx

Een gerechtsdeurwaarder , alleszins die van mij staat "boven" de wet.
Of te wel eet hij uit twee borden !

Huurster betaalt al ruim 13 maanden geen huur !

Mijn dank voor elke reactie , hulp.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 28 sep 2009 23:38

Opnieuw naar de kamer stappen met de bewijzen die u hier vernoemd. Verzoeken om een tuchtsanctie en dat de kamer een andere deurwaarder aanwijst die deze zaak verder afhandelt op kosten van de vorige deurwaarder.

Te rade gaan bij een advokaat en kijken welke gerechtelijke stappen u tegen deze deurwaarder kan ondernemen. Uiteindelijk is hij persoonlijk verantwoordelijk voor zijn interventies dus ook voor het gebrek ervan...

Dit is een nieuwe voor me. Het zou zeer leerrijk voor de meesten van ons vermoed ik als je het forum op de hoogte hield van het verdere verloop van deze zaak?

DUFLOU
Topic Starter
Berichten: 12

#3 , 29 sep 2009 18:16

Ik heb mijn probleem gepost in 3 forums :
- http://forum.politics.be/showthread.php?t=128980
- http://www.juridischforum.be/forum/view ... hp?t=16406
Op beide forums ontvang ik gefundeerde reactie´s , waarvoor dank.

Op http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 14#2652314
staat het ook te lezen , reactie´s hier ietsje minder diepgaande , waarvoor ook dank.
Excuus soms ook ´n uitschieter zoals 1 min geleden gelezen van "Willyke"
Naar de "De Procureur des Konings" stappen , dat is nieuw en misschien ´n oplossing

Terug naar de kamer van deurwaarders stappen of zelfs deze laatste ook dagvaarden.
De kamer van deurwaarders is gevestigd Justitiepaleis Poelaertplein 1 te 1000 Brussel.
En bestaat uit 1 bediende plus een deurwaarder met als titel " Syndicus"
Maar die deurwaarder met als titel "Syndicus" heeft een groot deurwaarders kantoor te Brussel.
In feite bestaat de kamer van deurwaarders slechts uit één bediende en deze
bediende werkt er nog niet zolang , slechts enkele maanden.
De syndicus , hoogste in rang van de kamer van deurwaarders slechts bereikbaar mits
een schriftelijke afspraak en hij verstaat Nederlands , beleefd uitgedrukt.
Éenmaal 3 minuten mogen spreken , de rest via de bediende en nog nooit een schriftelijke
antwoord mogen ontvangen.

Bekende advokaat Vermassen zou het aandurven om een "Gerechtsdeurwaarder " te dagvaarden ,
anderen hebben het toevallig net iets te druk met de eindejaarsdrukte in het verschiet.

Reactie van mijn immobilien agentschap ontvangen :

Hoeveel provisie hebt ge al in totaal betaald aan die deurwaarder , ik zeg in totaal méér dan 3.000 euro
De enige mogelijke democratische oplossing is :
Niet op uw knieën , maar op uwe platte buik naar uwe deurwaarder kruipen opdat hij zou verder
werken aan uw dossier en het volgende SMEKEN :

Die brief heb ik al geschreven en naar de post gedaan.
Om 100% correct te zijn i.v.m. mijn taalgebruik , tja ik heb met modder gegooid.
Dat heb ik nooit ontkent , en trouwens ook altijd en overal geschreven , zie eerste posting.
Volgens de deurwaarder was het zijne 1ste klerk en die andere bediende die foutjes maakten.
Ik antwoordde , gooi ze dan buiten of betaalt ze een fatsoenlijke wedde
Modder gooien , toch niet echt !

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijnheer De Deurwaarder

Een mens kan fouten maken !
Welke fouten en van wie , laat ik in het midden.

Ik stop de hetze.
Wat mij betreft , het werd mij te veel.

Overduidelijk zichtbaar in mijn onsamenhangend en ongeoorloofd taalgebruik ,
waarvoor ik mij verontschuldig.

Hoogachtend

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Morgen einde maand , dan mogen we schrijven 14 maanden gratis wonen.

Reclame

DUFLOU
Topic Starter
Berichten: 12

#4 , 30 sep 2009 04:06

Hartelijk dank voor elke reactie die ik ontvangen heb op :
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 14#2652314
http://www.juridischforum.be/forum/view ... hp?t=16406

Heel mooi , ze waren "een hart onder de riem"

Zoals jullie hierboven kunnen lezen , ben als de zwartjes van Congo honderden jaren
geleden het deden "plat op de buik gaan liggen" voor ´n hoger geplaatste.

Enig verschil :
- De zwartjes kregen te eten in ruil voor een afranseling.
- Ik moet dik betalen voor een afranseling.

Eenieder zal besluiten , dat is nu precies het slechtste wat je moest doen.
En jullie hebben allemaal gelijk !!!!!
De deurwaarder zal triomferen en zijn onbegrensde macht nog méér uitbreiden.
Van toepassing zowel voor iemand die een deurwaarder over de vloer krijgt.

Ik ben enkel "plat op de grond gaan liggen" voor mijn deurwaarder opdat hij
toch maar zou willen verder werken aan mijn dossier , want op nu maandag
05-10-2009 kan hij opnieuw wettelijk overgaan tot uitdrijving , tenminste als
hij wil en er goesting voor heeft.

Zelf ben ik er weeral ´n nachtje mee bezig geweest , graag wil ik jullie dan ook
informeren , er bestaan 2 soorten deurwaarders.

DE Deurwaarder
DE Gerechtsdeurwaarder

Beiden "bonjouren" er maar op los en zijn quasi oncontroleerbaar en onstrafbaar !
In mijn geval beperk ik mij tot de gerechtsdeurwaarder , waartoe ik bij wet
VERPLICHT wordt opdat een bekomen vonnis geldig zou zijn . n.l. "betekenen"

Gerechtsdeurwaarders , het woord zegt het , ze staan boven het gerecht , de wet !
Het straffeloosheids gevoel wordt kunstmatig bevorderd en in leven gehouden
om volgende reden :
- Simpele beredenering , zoals de melkboeren , beperkte gerechtsdeurwaarders.
- Gerechtsdeurwaarders zijn precies net iets slimmer dan de melkboer !
Meerdere gerechtsdeurwaarders groeperen zich in één Centraal kantoor.
Hetgeen betekent dat men 3 tot 5 gerechtsdeurwaarders strafrechtelijk
moet vervolgen en 3 tot 5 gerechtsdeurwaarders straffen of schorsen !!
Allee allee dan valt justitie compleet lam of stil.

Hierna wat linken en info :
http://www.senate.be/www/?MIval=/public ... 31&LANG=nl
Hierdoor wordt in de praktijk de controle van gerechtsdeurwaarders onmogelijk
De gerechtsdeurwaarders geven zelf toe dat zij machteloos staan tegenover de misbruiken
van een beperkt aantal van hun collega's (2) .

Hierna een citaat van "willyke" :
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 14#2652314
..................................................................................................................................
In mijn ervaring is het anders met de Procureur des Konings die als Parket toezicht
houdt op de deurwaarders. Die grijpen meestal sneller in en eisen normaal uitleg
van de deurwaarder.

Eens de zaak achter de rug is kunt U de deurwaarder dagvaarden in vergoeding van
de door U geleden schade. De deurwaarders zijn trouwens verzekerd tegen beroepsfouten.
...................................................................................................................................

Ne dikke merci "willyke"

Vooral uw tweede alinea : Uniek diplomatisch met "Eens de zaak achter de rug"
Hetgeen ik zeker zal doen , eens de zaak achter de rug is.

Maar ook uw eerste alinea was een 10/10 waard :
Met "google" geen slaap , wel niet gemakkelijk om iets over "Parket" en
"Procureur des Konings" los te peuteren !

Gevonden linken :
http://www.openbaar-ministerie.be/parket/taak.html
Toezicht houden op de executie van strafvonnissen
Het Openbaar Ministerie houdt ook toezicht op de executie of tenuitvoerlegging van strafvonnissen.
Dit betekent dat het Openbaar Ministerie erop toeziet dat boetes worden geïnd, dienstverleningen die
door de rechter zijn opgelegd worden uitgevoerd en gevangenisstraffen worden uitgezeten.

En ja , mijne deurwaarder is een centraal kantoor van 3 gerechtsdeurwaarders !!
- Één gerechtsdeurwaarder is gedomicilieerd te Wolvertem
- Twééde gerechtsdeurwaarder is gedomicilieerd te Sint Gillis (Is dat Dendermonde of Brussel ??)
Staat zo letterlijk op de correspondentie , ZONDER postnummer of wat.
- Dérde gerechtsdeurwaarder is gedomicilieerd te Zaventem.
Het is een burgerlijke vennootschap met beperkte aansprakelijkheid te 1861 Meise

Nog ´n klein en allerlaatste vraagje :
Op google kan ik vinden , Parket Procureur des Konings Gent , Parket Procureur des Konings
Dendermonde , Parket Procureur des Konings Leuven.
Wie kan mij vertellen tot welk Parket Procureur des Konings 1861 Meise behoort.

Sorry dat het zo´n uitgebreide mailing is geworden , hopelijk nuttige info

VAN EESBEECK
Berichten: 1

#5 , 30 sep 2009 17:37

Duflou dank U voor de info.
En wat nu.

DUFLOU
Topic Starter
Berichten: 12

#6 , 30 sep 2009 21:07

Dag !
Betreffende Uw alinea :
- Dit tart alle verbeelding.
- Ik ben niet mediageil, maar dit zou de pers en tv moeten halen.
- Plus een parlementaire vraag aan de Minister van Justitie.

Mijn vrouwtje pakte meteen ne stoel en ´n tas koffie !
Ik zelf ben geen 20 meer , weet niet of ik "pers & tv" nog psychologisch aankan !
Mijn emoties i.v.m. "pers & tv" , zoiets is toch niet voor eenieder weggelegd.

Bij deze ben ik akkoord dat eenieder elke tekst van mij mag gebruiken voor pers en TV.
Alles wat ik heb geschreven is voor 100% met bewijsstukken.
Ik zal voor 99,98 % mijn medewerking verlenen aan pers en TV.
Eerste uitzondering voor de eerste 00,01 % , op TV wens ik uitdrukkelijk niet te verschijnen.
Tweede uitzondering voor de tweede 00,01 % de pers mag ook geen foto van mij nemen.

Sorry voor dit laatste

DUFLOU
Topic Starter
Berichten: 12

#7 , 30 sep 2009 23:06

Ik DUFLOU ben hier enkele dagen geleden nieuw aangekomen.

Naar "Recht" en voor recht

Wie en wat is me bijgebleven
petrol : Zet het huis onmiddellijk te koop.Opgelost
Bhairav : Geld is voor velen nog steeds blijkbaar net zo vanzelfsprekend als zuurstof.
willyke :
- Een waardige "Recht"
- Ik zal precies doen zoals U mij via "privé bericht" aanschreef.
- Dit i.v.m. "Eens de zaak achter de rug" en schadevergoeding.
Omwille van een Kerst met Kerstboom volg ik niet Bhairav.
Morgen stap ik naar de mafia , en betaal onder tafel enorme bedragen.
Morgen verdwijn ik DUFLOU op deze thread "Recht"
Morgen zal elke inspanning van eenieders typen niets opgeleverd hebben.
En wedde dat overmorgen huidige thread meteen afsterft
Binnen de week zal de mafia gegarandeerd alles oplossen.

Bij deze mijn afscheid !

Sorry

Franciscus
Berichten: 38654

#8 , 01 okt 2009 17:33

Als u in Brussel of randgemeenten woont is dat parket van Brussel.
Hou het simpel bel naar de politie van uw woonst en vraag onder welk parket ze vallen.

De prokureur des Konings is de hoogste vervolgingsambtenaar.
Dit ambt maakt gebruik - om tot vervolging van strafbare feiten- over te gaan van zijn politiediensten.
De meest geeigende weg is via een klacht met aanmelding als slachtoffer via uw lokale politie.
U kan ook een brief naar de procureu des Konings sturen met uw kalcht - komt dan wel voor klachtbevestiging terug naar politie.
Wip eens bij de lokale politie binnen en maak een afspraak met slachtofferzorg - die kunnen u zeker meer uitleggen van wat hoe en waar.

JohnD
Berichten: 3580

#9 , 02 okt 2009 07:57

Deze thread is naar mijn inziens al ernstig de verkeerde weg aan het oplopen en moet volgens mij dringend naar een andere rubriek verwezen worden.

Verder is deze thread ook al zeer verwarrend aan het worden met quotes uit andere forums. De links naar andere forums tot daar aan toe, maar waarom dan ook nog eens een gedeeltelijke quotering uit andere posts uit andere forums ? Voor zij die het vervolg naar die andere forums willen volgen volstaan de links. Namen uit die andere forums vind ik ook al iets te vergaand.

Dat er aan de poster DUFLOU, die dus verhuurder is, zwaar ontecht word aangedaan daar ben ik en andere lezers het gloeiend mee eens neem ik aan. En dat deurwaarders een ongenaakbaar soort individuen zijn daar ben ik het ook mee eens. Ik heb daar al eens een item hier op het forum aan gewijd. Ik ben er echter van overtuigd dat de deurwaarder waarvan sprake een uitzondering is. Verder heb ik een vermoeden dat je dit soort wanpraktijken in grote steden niet zou gauw zal tegenkomen.

Ikzelf heb ook al eens moeten optornen tegen een deurwaarder die dacht dat hij alles kon. Het gerecht bleek zelfs naar zijn pijpen te dansen. Echter hoop ik stiekem dat mijn verhuurder ooit zo'n deurwaarder tegenkomt, dat zal hem dan leren mij zo lang te pesten en nooit op mijn 20-tal brieven te reageren.

Ik kan je wel verzekeren DUFLOU dat ooit jouw huurder al deze kosten zal moeten betalen (of het OCMW althans dat hem steunt).
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

DUFLOU
Topic Starter
Berichten: 12

#10 , 02 okt 2009 16:16

Dag iedereen !

Mijn "afscheid" had ik ´n paar dagen geleden geschreven.
Ik kon het allemaal niet meer aan ! Dat zo´n individele macht nog kon bestaan.

Het waarom dat ik hier terug ben !
Om eenieder , jullie allemaal te bedanken en in het bijzonder de privé berichten.
Dank zij die privé berichten begint het zonnetje terug te schijnen.
Hierna wens ik een prettig detail uit één van deze hierboven te citeren.
"Een fluitje van ´n cent om te achterhalen over welk deurwaarders kantoor het gaat"

Een zeer hoog geplaatste magistraat ( gepensioeneerd ) heeft mij een volledige aanklacht
overgemaakt (In MS word , doc file overgemaakt , enkel de bedragen moet ik nog invullen).
Betreft , schadevergoeding en uit ambt zetten van de deurwaarder.
Aanklacht slechts te activeren nadat de uitdrijving voor 100 % achter de rug is.

Bon in het nederlands ! Ik ben er hard tegenaan gegaan !
Anno 2010 bereikt men met honing en melk toch slechts 0,00% .
Persvrijheid ! Iemand op TV al naar "Villa Politica" gekeken ?
Amay wat die van mekaar mogen zeggen en schrijven.

Mijn "afscheid" was een inzinking nadat ik via het Immo agenschap méér had vernomen.
Met andere woorden het Immo agenschap had contact gehad met de deurwaarder.
Vandaag steekt de bewuste deurwaarder het volledig dossier in mijn brievenbus.
Op maandag , vandaag is het vrijdag , was hij bij wet verplicht de uitdrijving te verzekeren.
Ik heb méér dan 3.000 euro betaald , dat geld steekt echter niet in mijn brievenbus.

Diverse jursiten en politici hebben mij ´n emailtje / privé bericht laten geworden. Mooi !
Zoals ik hierboven als schreef , ik ben er hard tegenaan gegaan , op het scherp van de snee.
De persvrijheid indachtig heb ik echter niet op de wiite lijn getrap.

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 14#2652314

Boven vermelde link werd voor 100% vernietigd door : lees na www
Door wie , wat en waarom , ik weet het , maar heb er geen bewijs van.
Inclusief al het typwerk van de reactie´s waarop deze 300 a 500 lezers reageerden.
Ik ben natuurlijk ook alles kwijt , maar mijne zoon en dochter , zoals de meest jongeren
hebben een programma dat elke dag ne backup neemt van het Forum , mijn harde schijf
was te klein slechts 40 , 60 misschien 80 gb , weet het niet precies.
Jullie kunnen het al raden , ´n averechts effect

Maandag al wil een andere deurwaarder zich 100% inzetten om de uitdrijving te verwezenlijken.

Tot slot in alle eerlijkheid.
Niet alle gerechtsdeurwaarders zijn malafide.
Na de verwijdering van alle berichten door www.s...zie hierboven , kreeg ik de gelegenheid
diverse gerechtsdeurwaarders te contacteren , prachtige gewetensvolle deurwaarders.

Ondanks het feit dat ik nu perfecte steun krijg wens ik correct de waarheid te schrijven.
- iemand schreef in ´n forum , het moest de pers & tv
, via het parlement de macht van deurwaarders aan banden leggen.

Gewetensvolle deurwaarders : Rechters (via mij) schatten ze slechts op 10 a 20 %

Toch spijtijg hé.

Het zonnetje schijnt terug en dat is het belangrijkste.
Nogmaals aan eenieder die deze rubriek volgde , hartelijke dank en ne dikke merci.

Bij deze mijn definitief afscheid aan deze rubriek , 2de keer goeie keer.

Terug naar “Huren”