Mag syndicus ontstoppingskosten in gezamelijke buis naar mij doorschuiven

Inazuma
Berichten: 9804
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

Re: Mag syndicus ontstoppingskosten in gezamelijke buis naar mij doorschuiven

#16 , 28 aug 2023 21:30

U meldt de syndicus wat u hierboven stelt: dat u helemaal niets geïnstalleerd heeft, en de woning zo gekocht heeft.

mava105
Berichten: 22301
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 29 aug 2023 12:13

U meldt de syndicus wat u hierboven stelt: dat u helemaal niets geïnstalleerd heeft, en de woning zo gekocht heeft.
Maar dan neem je toch ook ALLES van de verkoper over, ook de slechte dingen.

LYNX XX
Berichten: 2543
Juridisch actief: Nee

#18 , 29 aug 2023 12:42

Net antwoord gekregen van de Syndicus:
U heeft een keukenafvoer gemonteerd op de afvoer van de waterontharder. Volgens de info die ik verkreeg werd hier nooit toelating voor gevraagd of verkregen.
Het feit is dat ik helemaal niets geïnstalleerd heb.
Ik heb dit appartement in 2014 gekocht. Ook toen zat daar al een waterafvoer (toen was dit een waterafvoer van een lavabo uit een dokterspraktijk).
Hoe die afvoer ontstaan is, en wat er het eerste was (waterverzachter, of afvoer lavabo) weet ik niet; laat staan dat ik kan dit kan bewijzen.

Geen idee wat hier mijn rechten / plichten zijn.

Alvast bedankt
Beste TS,

Geeft de ganse zaak eens door aan uw famiale verzekering en rechtsbijstand, en of eigen brandpolis/inboedel verzekering.

Betaal de doorrekeningen niet en stel de syndicus ( ?? wat er voor doorgaat ) aangetekend in gebreke : ook voor de verroeste kraan.
Vraag hem naar bewijsmateriaal dat u de schuldige bent en waarom. Ook waarom hij jarenlang zijn mandaat niet naar behorend vervult en gezien de jarenlange problemen en gebrek aan bevestigde bewijslast door deskundigen.

Reclame

mava105
Berichten: 22301
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#19 , 29 aug 2023 17:02

Wie vult het zout voor de waterverzachter regelmatig aan? Indien de syndicus, dan kon hij toch ook zien dat er illegale aansuiting is geweest.

Terug naar “Huren”