Dag,
Ik verhuur sinds oktober een nieuwbouw appartement.
Ik was in die periode in het ziekenhuis voor een kanker operatie.
Achteraf hebben we gehoord dat er problemen waren met warm water.
Iemand heeft de onderneming (sanitair) gecontacteerd uit het post interventiedossier.
Deze zijn niet zelf gekomen maar hebben dadelijk Vaillant (de producent) laten komen, onder de vorm garantie toestel.
Vaillant heeft niets verkeerd gevonden aan het toestel, feit was dat er geen gastoevoer was door Fluvius (meter kapot).
Nu krijg ik een factuur van Vaillant 213 EUR te betalen wegens onterecht laten komen kijken.
Ik heb nooit een getekende opdracht gegeven.
Antwoord van de chauffagist :
Geachte,
Geen probleem indien u deze niet wenst te betalen. Gelieve dan contact op te nemen met Vaillant omtrent deze aanmaning i.p.v. ons te mailen.
Wij hebben de factuur namelijk niet gestuurd.
Prettige dag verder.
Hoe moet ik dit aanpakken ?