#14 , 04 jan 2013 19:30
@freelance : het betreft een huurcontract van 3 jaar. Het appartement is verhuurd aan 1 persoon. Het is dus wel de bedoeling dat hij er zijn domicilie zet.
@Lanox : Op het moment dat het huurcontract werd ondertekend, hebben we samen alle meterstanden opgenomen, hij heeft die documenten ondertekend, en ik heb zelf het verhuisdocument doorgestuurd naar Luminus. Luminus heeft dus eind december een slotfactuur gestuurd naar mij, daarop staan de meterstanden vermeld die ik heb doorgegeven, dus tot zover lijkt mij dat correct.
Het is natuurlijk de vraag wat Infrax met de perdiode gaat doen van half oktober tot begin december dat er geen stroomleverancier was. Maar daar ga ik Vandebos zijn raad in volgen, het huurcontract doorsturen naar Infrax, en vragen het met de huurder te regelen.
Ik krijg elke maand met moeite mijn huur, dus ik wil niet te moeilijk doen. Maar anderzijds wil ik mij wel indekken.
Vermits zijn domicilie niet in orde is, ga ik er ook van uit dat zijn brandverzekering niet in orde is, en ga zo maar door.
Kan iemand mij zeggen wat de consequenteies zijn voor mij als eigenaar als de huurder zijn domicilie niet zet ?