huurprijs

an.cloeckaert@telenet.be
Topic Starter

huurprijs

#1 , 20 dec 2005 14:09

Ik ben huurder van een sociale woning, op 1 januari zou ik 180 euro meer huur, moeten betalen, ik zou dan een bedrag van 539 euro moeten betalen, ik ben een alleenstaande hardwerkende moeder van 2 kinderen, sinds vorig jaar ben ik gestopt met een schuldbemiddeling( schulden afgelost natuurlijk) in 2003 heb ik een achterstel van 300.000bfr gekregen door een misberekening van mijn loon, dat geld is integraal naar de schuldbemiddeling gegaan, nu wordt ik slachtoffer van dat achterstallig loon, waar ik dus niks van heb gehad, kan dit zomaar, ik heb een herziening gevraagd op basis van mijn huidig loon, de dienst boekhouding zegt dat het belastbaar inkomen geen 20 procent minder is dan 2003 en dat ik toch het bedrag van 539 euro moet betalen. Ik heb mijn twijfels over de berekening, ben jammer genoeg niet sterk in rekenen, bij wie kan ik terecht voor een second opinie??

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart
Beheerder
Berichten: 404
Juridisch actief: Ja

#2 , 20 dec 2005 16:40

Mevrouw,
Uw verhaal getuigt alleszins van veel moed en doorzetting !
Ik zou zo snel mogelijk langs gaan bij uw lokale OCMW-afdeling om hen het probleem voor te leggen.
Er klopt duidelijk iets niet.

Groeten en succes !

Reclame

Terug naar “Huren”