geseind

JVDZ
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

geseind

#1 , 15 jan 2024 11:18

Ik ben bij het vertrekken in Zaventem door politie gewezen op geseind te staan. De politie heeft me toch laten vertrekken na contact met de betreffende politiezone. Ik kreeg echter geen reden. Allicht door een verhuis heb ik op het oude adres de oproep niet gezien en ook geen herinnering gekregen op het nieuwe adres dat bij alle openbare diensten is gekend. Ook het parket want ondertussen is er een rechtszaak geweest op de familierechtbank( voor de erkenning van een kind, werd door mij gewonnen, kind is erkend). Na 2 jaar wil ik naar Europa terugkeren. Ik wil echter voorkomen dat ik ter plekke weggeleid wordt en urenlang voor de federale politie sta. (is me als een gebeurd omwille van een futiliteit, zogezegd administratief op de vlucht, bleek misverstand). Mijn vraag: als ik via Chd Gaulle of Schiphol reis, word ik dan ook tegengehouden? Kan ik niet gewoon een afspraak maken met het betreffende poltiekantoor dat me wil zien en horen ? En zo verhinderen dat ik ter plekke op de luchthaven tegen gehouden word. Dank voordeskundig advies.

Franciscus
Berichten: 38613

#2 , 16 jan 2024 21:26

Hoelang is dat geleden?

Reclame

Terug naar “Andere”