briefwisseling tussen advocaat en cliënt

Pluto75
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

briefwisseling tussen advocaat en cliënt

#1 , 31 dec 2023 14:21

Mijn zoon is een tijd geleden veroordeeld geweest in een rechtszaak die zijn ex-vriendin tegen hem ingespannen had.
Onlangs kwamen wij een goede vriendin van mijn zoon zijn ex tegen. Deze hebben ondertussen ruzie. Deze heeft ons verteld dat de ex tijdens het proces tegen mijn zoon alle e-mailverkeer tussen mijn zoon en zijn advocaat constant heeft zitten inkijken. WS heeft ze het telenet wachtwoord . Tot op de dag van vandaag zit deze hoogstwaarschijnlijk nog in mijn zoon zijn e-mailbox te kijken want de vriendin van de ex heeft dingen verteld tegen haar vriendin die ze normaal niet meer kan weten. Kan er hier nog iets in ondernomen worden? Kan dit gecontroleerd worden want zij woont nu blijkbaar 30 km van mijn zoon af?

Franciscus
Berichten: 38613

#2 , 31 dec 2023 14:35

En hoe komt ze aan dat wachtwoord?

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 dec 2023 15:53

Dit is toch heel snel op te lossen, verander het wachtwoord en het probleem stelt zich niet meer. En zoals collega Franciscus schrijft, hoe komt deze mevrouw aan het wachtwoord van uw zoon? Als een derde je wachtwoord zou kennen, dan is dat jouw aangelegenheid en wat doe je als eerste als er troubles zijn, inderdaad alle toegang tot je mailverkeer blokkeren e.a......
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Andere”