Haar analyse

Alikduk
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Haar analyse

#1 , 20 sep 2023 00:49

Beste ,

Ik heb een aantal maanden geleden een haar analyse gedaan . Hieruit kwam positief uit ( 27 nanogram ) ondanks ik nooit van mijn leven heb gebruikt. Ik ben sterk tegen drugs & alcohol. Nu heb ik een tegen analyse gedaan en kwam er 6 nanogram uit als resultaat . Ik heb nooit van mijn leven iets gebruikt . De reden waarom ik een haar analyse moest doen , is omdat ik 1 keer niet was komen opdagen bij de politie rechtbank. Ik heb een rij ongeschiktheid gekregen van minimum 6 maanden .. ik vraag mij echt oprecht af hoe het komt dat ik ´ coke ´ in mijn haar heb ? Want ik ben echt radeloos en hopeloos eigenlijk. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb ondertussen 600€ uitgegeven voor 2 haar analyses voor niets . Ik heb nooit gebruikt maar telkens krijg ik zulke resultaten ? Ohja en het is 2 keer bij dezelfde labo getest ..

Met vriendelijke groeten


LeenW
Berichten: 12860

#3 , 20 sep 2023 10:51

Is het mogelijk dat een kennis u iets gelapt heeft? Zonder aanwijsbaar excuus bent u natuurlijk nergens. Dan kan u beter richting aanvaarding gaan, ook al voelt dat misschien onrechtvaardig.

Reclame

Terug naar “Andere”