Vraagje

Emma
Topic Starter
Berichten: 1

Vraagje

#1 , 11 okt 2006 08:44

Hallo Iedereen,

Heb een vraagje ik heb 5 jaar deeltijds in dienst gewerkt en heb een dikke 2 jaar en half een zelfstandig bijberoep,ben bijna een jaar geleden ontslagen door mijn werkgever en mag dus al de ganse tijd mijn zelfstandig bijberoep uitoefenen maar wel bepaalde uren en beperkte dagen.
Ontvang een hele kleine maandelijkse werkloosheidsuitkering.
Heb sedert 3 weken een jobke bij in dienst voor 8 u per week bij een interim en binnen een maand vast werk daar.(wat later ga ik daar 20 uren hebben)
Normaal gezien moet je minimum 19 uur per week werken in dienst vooraleer je af bent van die RVA,vdab toestanden?Klopt dit of is dit gelijk hoeveel uren??
Nu hebben mijn vriend en ik een huis op het oog en ik vraag mij af of ik een lening zou kunnen verkrijgen ik heb wel werk en genoeg inkomen maar gaan ze er niet van zagen voor die kleine zogzegde werkloosheidsuitkering dat ik nog heb?
Of zou dit geen probleem vormen?
Hoop van niet want we zouden het echt zien zitten en heb nu nog maar 8 uren vast contract en mijn zelfstandig bijeroep.
Wat ga ik dan moeten afgeven aan de bank bij aanvraag lening zoals mijn vriend zijn loonfiches moet indienen?

Hopelijk weet iemand hier een antwoord op!
Vriendelijk bedankt
Groeten

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding