Niet langsgaan bij controlearts (wat zijn de gevolgen?)

davidos
Topic Starter
Berichten: 4

Niet langsgaan bij controlearts (wat zijn de gevolgen?)

#1 , 20 mei 2015 16:36

Hallo,
Heb namelijk dit voor: vorige week dinsdag en woensdag ziek gevallen, controlearts was blijkbaar op woensdag geweest, was wel degelijk thuis, lag te rusten boven, maar heb hem niet gehoord. Hij heeft een kaartje in de bus gestoken dat ik die avond nog op controle moest komen. Van niks wetende heb ik dus niet meer in mijn bus gekeken, donderdag was het een feestdag, vrijdag heeft de postbode de post aan ons overhandigd en zaterdag en zondag was het weekend. Dus nog altijd van niks wetende... Zondag terug naar arts geweest omdat ik mij echt slecht voelde, ze heeft mij geschreven tot vandaag (woensdag dus). Heb maandag gebeld naar het werk en was verbaasd toen hij me zei dat er een controledokter geweest was en niet was opgedaagd! Wat kunnen zei nu doen? Kunnen ze mij schorsen voor die woensdag of voor die dinsdag en woensdag of voor de dagen van nu ook?

mvg,
Davidos

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 20 mei 2015 17:12

geen loon tot op de dag dat je je aanbiedt.

Reclame

Terug naar “Andere”