administratief geschorst

doddel
Topic Starter
Berichten: 2

administratief geschorst

#1 , 23 dec 2007 12:57

ik ben al een 7 jaar administratief geschorst (geen verblijfplaats) maar woon momenteel bij mijn vriendin nu zou ik toch wel terug met alles in orde willen zijn en mijn adres bij mijn vriendin willen zetten maar nu is mijn vraag zou ik haar en mezelf daar mee in de problemen kunnen brengen? wat kan ik verwachten . hebben jullie raad hoe ik zoiets moet aanpakken?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wolf2
Berichten: 2071

#2 , 23 dec 2007 15:19

Als geen van beiden schulden heeft, en U beiden ontvangt geen uitkeringen die gebaseerd zijn op uw gezinssituatie, en zij woont niet in een sociale woning waar de huur gebaseerd is op het gezamenlijk inkomen, en zij heeft geen lening aangegaan om een huis te kopen waarvan de afbetaling afhangt van de gezinssituatie, dan kunnen er volgens mij geen problemen komen. In de andere gevallen vrees ik voor de uitkering(en) of voor de huur of voor de lening.

Reclame

Terug naar “Andere”