Beroepsverleden

PNARI
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Beroepsverleden

#1 , 18 nov 2020 08:04

ik wens een landingsbaan in te gaan met 1/5 tijdskrediet. Ik moet bij de RVA mijn beroepsverleden van 35 jaar aantonen. Ik heb 31 jaar in België gewerkt maar van 1984 tot en met 1989 in Nederland als grensarbeider. Ik heb van die periode geen enkel document meer en het bedrijf bestaat ook niet meer. Ik heb een overzicht van SVB in Nederland waarin staat dat ik in die periode verzekerd was en AOW heb opgebouwd. Er staat echter niet in hoeveel dagen ik gewerkt heb en hoeveel uren per maand. Ik heb eenzelfde overzicht van UWV ( formulier U1) waarin staat dat ik in die periode verzekerd was voor werkeloosheid.Ik heb ook een documement van de mutualiteit dat ik in die periode grensarbeider was. Deze documenten volstaat niet voor de RVA. Ik moet mijn arbeidsregime aantonen volgens de RVA. Welke documenten kunnen hierbij nog helpen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3820
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 nov 2020 13:22

U1 = E301 volstaat om uw arbeidsverleden te bewijzen. zie ook https://www.uwv.nl/particulieren/formul ... pd-u1.aspx
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

mava105
Berichten: 22327
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 18 nov 2020 16:35

Dergelijk soort documenten moet je steeds bijhouden.

Reclame

Terug naar “Pensioenen”