Werkloosheidsuitkering

Sweetjen
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Werkloosheidsuitkering

#1 , 27 feb 2024 16:18

Ik heb twee jaar gewerkt als interimmer en moest dan verplicht een week werkloos zijn om dan een vast contract te krijgen . De laatste week van December 2023 was ik dus werkloos .
Ik heb mijn aanvraag gedaan om uitkering te krijgen voor die week bij de vakbond . Ik krijg de vraag om een juiste C4 met de opgenomen vakantiedagen te vragen aan het interimkantoor omdat die volgens hen de nodige informatie niet invullen. Interimkantoor zegt wij registreren geen vakantiedagen . Vakbond zegt geef ons dan de loonbrieven want volgens hen zou ik niet al mijn vakantie opgenomen hebben en dienen die dagen dan van die laatste week voor mijn betaald verlof . Dus geen uitkering .
Ik stuur mijn loonbrieven door om te bewijzen dat ik wel mijn vakantiedagen heb genomen . Er zijn 14 dagen waar geen contract voor is gemaakt . Bv maandag vakantiedag genomen dan loopt het contract vanaf dinsdag . Probleem is de enkele dagen die midden in een week vallen op een contract staat vakantie als onbetaald verlof .
Ik krijg de vermelding dat dit niet correct is en dat ik alsnog geen uitkering krijg .
Wie moet ik aanspreken om dit recht te zetten . Interimkantoor die op de C4 de vakantiedagen moet vermelden of het Interimkantoor dat op de loonbrieven mijn vakantiedagen anders moet vermelden als dit fout is maar dat weet ik eigenlijk niet .

Reclame