Invaliditeit controle intervallen

ivoverhoeven
Topic Starter
Berichten: 6

Invaliditeit controle intervallen

#1 , 20 aug 2023 21:11

Beste, ik ben 2 jaar in invaliditeit. Om de hoeveel tijd kan ik controle verwachten of is daar geen regelmaat in vast te stellen. Kan ik op de website van het riziv ergens zien tot wanneer mijn invaliditeit is goedgekeurd?

Sianna
Berichten: 156

#2 , 21 aug 2023 10:46

Invaliditeit erkend door het FOD? Kan u normaal alles nakijken in uw dossier op https://handicap.belgium.be/nl/myhandicap.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 21 aug 2023 11:23

Ik vermoed dat het hier niet om een dossier van de FOD gaat maar over een dossier invaliditeitsuitkeringen ten laste van de mutualiteit. Log in op je ziekenfonds en raadpleeg je dossier uitkeringen. Mogelijk dat daar de beslissing is vermeld. Je hebt hier ook een beslissing over ontvangen. De periodiciteit van de controle wordt bepaald door de controlerende arts van de mutualiteit. Deze arts bepaalt of je nog langer arbeidsongeschikt bent.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

jefke007
Berichten: 1815

#4 , 21 aug 2023 13:56

Erkenningsdatum behoort tot het medisch geheim, en ook om eventuele misbruiken te vermijden mag die erkenningsdatum NOOIT worden medegedeeld, eveneens niet of men al dan niet ooit nog eens wordt opgeroepen door de adviserend arts


Terug naar “Werkloosheid”