psychische belaging / stalking

navata
Topic Starter
Berichten: 1

psychische belaging / stalking

#1 , 22 aug 2013 17:06

zal proberen mijn verhaal niet te lang te maken.
Ik ben 18 jaar geleden mijn bijna (ex)man tegengekomen, hij was mijn alles.
Ik liet school vallen voor hem, en ging werken bij zijn ouders in de zaak.
Ik was nooit goed genoeg voor hem, constant was hij bezig met mij te veranderen en ik liet dit gebeuren, ik had alles over voor hem.
Hij nam langzaam volledig beslag op mijn leven.
Ik ontving geen loon , dit ging rechtstreeks naar hem, ik mocht nergens gaan zonder hem, hij controleerde elke stap die ik zette.
Voor de zorg van de kinderen stond ik alleen. Soms werkte ik dagen van 14 uur , maar zei hij nog dat ik niet veel gewerkt had .
Alles wat hij zei geloofde ik. Constant zei hij mij dat hij de enige was in mijn leven die iets met mij inzat.
zelfs met mijn familie had ik nog zelden contact.
Ik heb toen kennis gemaakt met een paardrijleraar van mijn dochter en hoopte dat dit mijn kans was om bij hem weg te geraken.
Hij kwam erachter en verplichte me van te blijven.
Anders ging hij de kinderen en zichzelf van kant maken . Uit angst bleef ik.... enkele dagen later nam hij me mee naar zee voor onze relatie naar een hoger en nieuw niveau te brengen.
's Avonds op hotel drong hij aan op een stripact van mij ... ik huilde en voelde me zo vernederd..... hij werd boos en zei dat ik zeker niet aan mijn huwelijk wou werken dat als ik niet veranderde dat hij me zou kraken.... ik ging op bed liggen .... ik voelde me dood...
De volgende dag moest ik het vergeten en had hij een nieuw plan een trio dat ging onze relatie redden ...
Ik moest een prostitué kiezen , ik deed alsof ik meeging in het spel maar keurde elke vrouw af.
We vertrokken naar huis en ik dacht dat ik veilig was maar toen passeerde we een bordeel. Hij belde naar het bordeel of ze trio's deden en hij kreeg een bevestiging, ik begon opnieuw te huilen en hij zei wel 20 keer dat ik moest vechten voor onze relatie en dit moest onze relatie redden.
Wij zijn drank gaan halen en zijn ter plekke geweest , ik had geluk hij vond de prostitué niet mooi ....
Of toch niet ... er was nog een 2de maar die was nog even bezig dus moesten we teruggaan ...
We zijn toen nog meer drank gaan drinken en ik was gaan huilen op het toilet.
bang ben ik binnengegaan en daar heeft zei haar ding gedaan en mij lichamelijk zwaar gekwetst.(heb medisch bewijs van bij huisarts van zware vaginale verwondingen) Bij het buitengaan zei hij weer .. dit mag onze relatie niet schaden En die andere vent had dit moeten zien .... het sneed als een mes door mijn hart... ik was vanaf toen enkel nog een leeg omhulsel. Betrekking hebben ging enkel onder invloed van alcohol en ik was volledig afhankelijk geworden. 6 jaar heb ik toen zo verder geleefd.
Maar hij confronteerde mij opnieuw met hetzelfde hotel, een nieuwe trio en alle emoties sijpelde door tot ik crashte onlangs.
Ik heb opnieuw geprobeerd contact te krijgen met een man zodat ik iemand had wat mij zou opvangen als ik vertrok.
Opnieuw kwam hij erachter maar deze keer belde ik de politie toen hij flipte , zij hebben me naar mijn ouders begeleidt.
Vanaf dat moment, nu 5 weken geleden tot op heden stuurt hij dagelijks ofwel dreig sms'n ofwel smeek sms'n .
Ik ben klacht gaan neerleggen tegen hem en hij is opgenomen geweest voor verhoort.
Het dossier is overgedragen aan de procureur, en nu is het wachten.
Waar zou ik me aan mogen verwachten, is de kans op seponering groot in mijn geval en als het moest voorkomen wat staat hem dan te wachten?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding