SMS BERICHTEN

maru
Topic Starter
Berichten: 3

SMS BERICHTEN

#1 , 31 aug 2010 11:23

Beste,

Ik heb recent mijn vrouw op een avontuurtje betrapt met een van mijn vrienden. Na wat verder onderzoek merkte ik dat er een hoog sms en telefoon verkeer bestond tussen beiden. Beide beweren dat het maar 1 keer fout liep maar dat ze het verder goed konden vinden met elkaar zonder meer, ik kan dit moeilijk aannemen en mijn vrouw wenst dit te bewijzen door me de inhoud van deze sms'en te tonen, helaas heeft ze deze van haar mobiel gewist...Bestaat er een mogelijkheid dat deze sms'en naar inhoud opgevraagd worden ? of moeten we hier persé langs gerechtelijke weg passeren en dan op welke basis ?


Met dank bij voorbaat,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause
Berichten: 1216

#2 , 04 aug 2011 18:26

Bestaat er een mogelijkheid dat deze sms'en naar inhoud opgevraagd worden ? of moeten we hier persé langs gerechtelijke weg passeren en dan op welke basis ?
Gewiste berichten op een GSM zijn onherroepelijk weg, dacht ik toch.

mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#3 , 05 aug 2011 23:30

Alsof het trouwens enig bewijs levert ... het is makkelijk enkele SMS'jes te tonen en de rest toch verborgen te houden.

Het probleem dat u hebt is helaas geen juridisch probleem en het kan niet simpel opgelost worden met het lezen van enkele SMS'jes.

Sterkte.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

Terug naar “Andere”