Het meter en peter schap. geen bloedband van het kind

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Het meter en peter schap. geen bloedband van het kind

#31 , 04 okt 2016 13:23

Puur uit nieuwsgierigheid: heb je Facebook zelf al gecontacteerd om die foto's weg te laten halen? Ik ben benieuwd naar hun reactie. In principe zouden ze de foto's moeten weghalen, aangezien jij als ouder die "derde partij" geen toestemming gegeven hebt foto's van uw kind te publiceren. Maar ik hoor er en der dat Facebook het niet te nauw neemt met dit soort zaken en hun leden gewoon laat begaan...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#32 , 07 okt 2016 12:12

Beste nee fb zelf niet die persoon staat geblokt bij mij en lukt niet .

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#33 , 07 okt 2016 12:15

Laat het dan doen door iemand anders die hen niet heeft geblokkeerd.

Reclame

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#34 , 08 okt 2016 07:34

Geprobeerd maar je moet url link invullen in van de foto s en berichten of map in de mail voor al die foto s en berichten te doen . Dan profiel link en uitleg bij elke foto het Hoe en waarom . En dan hebben ze nog niet genoeg info om stappen te ondernemen want er zijn er zoveel onvoldoende info . Ben het beu met proberen . Ze sturen telkens de zelfde uitleg . Ofwel doen we het verkeerd

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#35 , 10 okt 2016 09:48

Kan je die persoon niet even deblokkeren zodat je de foto's (en de URL) wel terug ziet?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#36 , 18 okt 2016 15:58

Ja maar dan duurt het 48 u voor je ze terug kunt blokkeren . Maar ze heeft de privacy verandert van openbaar naar vrienden dus kan hem niet meer zien . De fotograaf heeft haar foto s verwijdert na mail dat ik gestuurd heb .

Terug naar “Andere”