Het meter en peter schap. geen bloedband van het kind

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

Re: Het meter en peter schap. geen bloedband van het kind

#16 , 28 apr 2016 12:48

Snap dan niet als ze geen poot hebben om op te staan . Dat haar advocaat zo een zaak zou aannemen . Zij moet betaald worden ja . Weten op voorhand dat je verliest . Wat bereiken ze daar mee .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#17 , 28 apr 2016 13:22

Wat bereiken ze daar mee .
Inkomsten... Ik hoop dat haar advocaat haar ook daadwerkelijk gezegd heeft dat d kans op winnen nihiel is. Normaal moet een fatsoenlijk advocaat dit doen, en is het dan aan de cliënt om er al dan niet mee door te gaan. Dus ofwel heeft ze een niet-zo-fatsoenlijk advocaat die haar wijsgemaakt heeft dat ze kans maakt, ofwel heeft haar advocaat gezegd dat ze weinig kans maakt, maar is ze zelf zo koppig om er wel mee door te gaan...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#18 , 29 apr 2016 14:58

Mijn advocaat geeft mij aangeraden om op niets in te gaan . Afwachten of ze daadwerkelijk naar gerecht gaat . Als het op de rol staat moet ik binnen 3 weken iets van horen . Kan er echt niet bij .

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#19 , 02 mei 2016 11:41

Mijn advocaat geeft mij aangeraden om op niets in te gaan . Afwachten of ze daadwerkelijk naar gerecht gaat . Als het op de rol staat moet ik binnen 3 weken iets van horen . Kan er echt niet bij .
Goede raad van uw advocaat. Iets zegt me dat je hier nooit iets van zal horen. Maar hou ons op de hoogte, zou ik zo zeggen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#20 , 03 mei 2016 12:46

Hoop het echt . Toch bedankt voor jullie raad en steun . Ik hou jullie op de hoogte gr

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#21 , 29 sep 2016 21:18

Up date tot op vandaag nog altijd niets hoort van gerecht .
Maar tot mijn grote ergernis begint ze nu wel foto s op haar fb te zetten van mijn kind en met de verjaardag kaartje in mijn bus gestoken .
Kan ik daar iets tegen doen . Mag zij dat zomaar of moet ik klacht neer leggen bij de politie .

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#22 , 29 sep 2016 21:19

Up date tot op vandaag nog altijd niets hoort van gerecht .
Maar tot mijn grote ergernis begint ze nu wel foto s op haar fb te zetten van mijn kind en met de verjaardag kaartje in mijn bus gestoken .
Kan ik daar iets tegen doen . Mag zij dat zomaar of moet ik klacht neer leggen bij de politie .

Franciscus
Berichten: 38592

#23 , 30 sep 2016 00:52

Foto's op fb wie heeft die genomen?
Hebt u als ouder toelating ( ook stilzwijgend) toestemming gegeven tot nemen foto's.
Waar zijn die foto's genomen?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#24 , 30 sep 2016 09:36

Maar tot mijn grote ergernis begint ze nu wel foto s op haar fb te zetten van mijn kind.
Dit mag absoluut niet! (Tenzij ze foto's "deelt" die jij eerst op FB gezet hebt, dit mag ze wel). Contacteer FB en meld dat iemand foto's van uw kind post zonder uw toestemming. Voor zover ik vernomen heb, moet je echter niet te veel verwachten van facebook, maar je kan altijd proberen.

Meld mevrouw ook vriendelijk dat je verdere stappen zal ondernemen als je merkt dat ze nog foto's van uw kind online smijt, zonder uw toestemming.[/quote]
en met de verjaardag kaartje in mijn bus gestoken.
Daar kan je weinig tegen beginnen, natuurlijk. Het staat iemand vrij om gelijk wie een gelukkige verjaardag te wensen met een kaartje. Als je hier niet van gediend bent, en je weet haar wonen, ga dan het kaartje gewoon terug in haar bus steken, zodat ze weet dat ze geen moeite meer moet doen om kaartjes te brengen. Als ze het toch terug in de bus komt steken: gewoon deponeren bij het oud papier.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Oude Belg
Berichten: 3192

#25 , 01 okt 2016 12:21

Prins carnaval wordt wel ontvangen door de burgemeester hoor en krijgt soms zelfs de sleutels van de stad ...net zoals St-Nikolaas.
Maar passen die sleutels wel op de stad?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#26 , 04 okt 2016 08:59

Zij heeft blijkbaar zonder ons weten genomen en zonder toestemming die foto s genomen op een feest . Met een persoon waar we uitdrukkelijk gezegt hadoen dat die uit de buurt moest blijven . Mijn vriend was efkes naar buiten gegaan voor frisse lucht en nu duiken die foto s op . Ik was zelf niet aanwezig op dat feest wegens die vrouw waar ze nu met op de foto staat . Problemen mee had en met die is alles begonnen de miserie tot op vandaag dus met meter en peter van ons kind .

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#27 , 04 okt 2016 09:00

Zij heeft blijkbaar zonder ons weten genomen en zonder toestemming die foto s genomen op een feest . Met een persoon waar we uitdrukkelijk gezegt hadoen dat die uit de buurt moest blijven . Mijn vriend was efkes naar buiten gegaan voor frisse lucht en nu duiken die foto s op . Ik was zelf niet aanwezig op dat feest wegens die vrouw waar ze nu met op de foto staat . Problemen mee had en met die is alles begonnen de miserie tot op vandaag dus met meter en peter van ons kind .

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#28 , 04 okt 2016 09:01

Normaal zet ze haar foto s altijd onder vrienden en net nu die foto s openbaar .

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#29 , 04 okt 2016 09:04

Stap gewoon naar de vrederechter om die zaak voor eens en altijd te regelen.

van wynsberge anja
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#30 , 04 okt 2016 09:33

Misschien het beste Dank u

Terug naar “Andere”