wie kan me helpen

pluizemuis
Topic Starter
Berichten: 3

wie kan me helpen

#1 , 12 okt 2015 15:14

hallo iedereen ik hoop dat jullie me wat meer tips willen geven. het is mss niet zo netjes maar ik denk er enorm over na om iemand te willen gaan verklikken die ons jaren heeft bestolen. deze persoon woont samen met zijn vriendin, maar zijn domicile staat al jaren bij zijn tante. Waardoor hij mooi vadertje staat kan bedotten en of dit nog niet genoeg is, heeft zijn vriendin een invaliditeitsuitkering, ze kan niet meer werken, maar gaat wel ieder weekend in het zwart werken, dit kan toch zomaar niet? weet iemand waar er een tiplijn of dergelijke is? want ik vind het maar niet kunne dat wij ons blauw betalen en er van die pipos zijn die vrijgevochten en alles mogen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

berenod
Berichten: 942

#3 , 12 okt 2015 15:52

Wel zeker zijn van je zaak!
Anoniem gaat niet, u moet al uw identiteitsgegevens geven, en valse aanklachten zijn strafbaar!
Bij een gegronde aanklacht zal uw identiteit wel nooit bekend gemaakt worden, zelfs niet voor een rechtbank!

Reclame

Terug naar “Andere”