familierechtbank

m___
Topic Starter
Berichten: 1

familierechtbank

#1 , 22 nov 2014 21:23

Donderdag zijn wij weer naar de familierechtbank geweest.

Ik en mijn ex hadden een onderling overeenkomst geregeld omtrent bezoekregeling voor ons dochtertje van 4 jaar
Ineens komt de procureur met iets uit het verleden.

Mijn ex is vorig jaar gearresteerd en veroordeeld voor aanranding van de eerbaarheid jonger dan 16 jaar en ik had ook verklaring afgelegd wat er in bad was voorgevallen in bad , maar die klacht werd geseponeerd toen en mijn advocate ( pro deo) raadde aan om hierin niet verder te gaan.

Vorige keer dat we waren voorgekomen was er een sociale studie en politioneel onderzoek opgelegd , hij kwam daar heel goed uit, ik minder. Dus mijn advocate raadde mij aan om heel soepel met hem te zijn en eigenlijk zijn regeling maar te aanvaarden terwijl mijn bezorgdheid er nog wel steeds was ( en dat ik het er wel moeilijk mee heb).

Deze afloop had ik nu niet verwacht , dat de procureur dit bovenhaalde ( omdat het geseponeerd was en ik er ook niet verder mee mocht van advocate)
Er wordt nu weer een politioneel onderzoek gedaan, het akkoord is niet goed gekeurd ( dit was om de twee weken een weekend van vrijdag half 4 tot zondag 18 uur en dit was al in werking vanaf september en nu ook de helft van de vakanties)

Ik weet echt niet meer wat doen en denken.
Ergens een tweede juridische opinie gaan innemen en waar kan dit (regio Antwerpen en liefst gratis) ?
Zou ik dit alles ook in het politioneel onderzoek naar voor schuiven ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding