Stalkig en schending priveci

beanie
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Stalkig en schending priveci

#1 , 28 apr 2016 11:29

Ik woon in een appartement maar ten ongepaste tijden is er iemand van het aanpalend gebouw die hier regelmatig komt rondneuzen. Daarna gaat ze doodgemoederreerd overal gaat vertellen wet ze gezien en gehoord heeft. Komt er nog bij dat ze steeds mijn poetsvrouw lastig valt omdat ze haar bromfiets aan de voorgevel zet. Zelf onderhoud haar man de gemeenschappelijke delen van het gebouw dit gebeurd allemaal in het zwart. Wij zijn verplicht om hem cash te betalen omdat er geen bewijs zou zijn dat hij daarvoor betaald word. Ben bij de politie geweest en die trekken er zich niets van aan. Nu mijn vraag is bij wie kan ik dan wel terecht want kan en mag dit zomaar allemaal? Want ik ben te einde raad.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12839

#2 , 28 apr 2016 11:33

Wat heeft zwartwerk met privacyschending te maken?

chantika
Berichten: 961

#3 , 28 apr 2016 11:37

Zwartwerk kan je aangeven ophttps://www.meldpuntsocialefraude.belgi ... index.html


Je leest de voorwaarden en klikt op IK GA AKKOORD MET DE VOORWAARDEN EN WIL EEN MELDING DOEN .

Sorry voor de hoofdletters maar ik heb dit zo overgenomen.

Heb zelf geen ervaring met deze site.

Reclame

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 28 apr 2016 12:21

Is er een syndicus? Is er een Algemene Vergadering? Laat dat dan op de agenda zetten.

beanie
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 apr 2016 16:31

ja er is een syndicus maar die trekt er zich niets van aan daar dit gebeurd door een privé persoon die hier woont en niet door een externe firma door hen aangeduid.

beanie
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#6 , 28 apr 2016 20:18

Wat heeft zwartwerk met privacyschending te maken?
zij wonen hier niet maar toch komen ze op elk moment gluren wat er gebeurd en dan begint hun versie van de feiten al dan niet waar te leven

LeenW
Berichten: 12839

#7 , 28 apr 2016 20:22

Wat heeft zwartwerk met privacyschending te maken?
zij wonen hier niet maar toch komen ze op elk moment gluren wat er gebeurd en dan begint hun versie van de feiten al dan niet waar te leven
Ok, maar wat heeft dat gluren met zwartwerk te maken?

Rudolf Radwanski
Berichten: 104

#8 , 11 mei 2016 17:57

Huur appartement of koop volgens mij moet de huurbaas formeel instaan voor het woongenot.
(dacht ik)

Franciscus
Berichten: 38599

#9 , 28 mei 2016 23:15

Klopt voor de verhuur van het appartement maar niet voor hinder die door derden (onrechtstreeks) wordt veroorzaakt.
Daarvoor zal u via vrederechter (burgerlijk) en of via politie (overlast) zelf voor moeten zorgen.

Terug naar “Privacy-bescherming”