Met koplamp op hoofd eigendom inkijken

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

Met koplamp op hoofd eigendom inkijken

#1 , 08 nov 2015 18:22

Door de ligging van mijn bouw is het mogelijk om vanop een afstand van 3 meter in mijn woonst in te kijken .Dit vanop een achterliggende weide .Elke avond na zonsondergang lopen daar personen (minderjarige) over deze weide op paardenstront op te kuisen .De lichten aan de kop doen het binnenhuis plots verlichten(lichtflitsen).Het geeft onveilig gevoel .Is dit wettelijk toegestaan ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 08 nov 2015 18:38

De spatie komt na het leesteken, niet ervoor. Zo dus. (sorry, maar het stoort echt wel)

Hebt u als eens gaan vragen of ze hun lampen anders kunnen richten? Zo kunnen zij rustig hun werk voort doen en wordt u niet meer gestoord. Een vriendelijk gesprek lost vaak al veel op.

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#3 , 08 nov 2015 20:09

Een gesprek kan niet meer .De vader heeft een aangetekende brief aan mij geschreven .Ik mag niets meer praten met zijn minderjarige .

Reclame

chantika
Berichten: 961

#4 , 08 nov 2015 20:28

Ik had dit ook voor in het begin dat ik in mijn huidige woning woonde. Was nog hinderlijker denk ik koplampen van wagens. Ik heb dit opgelost door rolluiken te laten plaatsen. Maar er bestaan wel goedkopere oplossingen een overgordijn. Nog een oplossing is een afsluiting in hout of beton platen, maar dan zie je wel overdag de paarden niet meer.

basejumper
Berichten: 4619
Locatie: Diest

#5 , 09 nov 2015 22:36

Een rolgordijntje (ook bruikbaar bij felle zon) koopt u al voor 100 € bij de betere interieurzaak...
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Turaki
Berichten: 6870

#6 , 09 nov 2015 23:04

Een gesprek kan niet meer. De vader heeft een aangetekende brief aan mij geschreven. Ik mag niets meer praten met zijn minderjarige.
(Kon het niet laten om te verbeteren.) Op welke basis verbiedt hij u om met zijn zoon te praten?

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#7 , 10 nov 2015 11:15

Wegens een geschil over geluidsoverlast .Zijn dochters stonden bij een heftige meningsverschil .Mijn overbuur houd zich bezig met vogelvangst .Hij gebruikt hiervoor geluidsopnames (ingeplante micro) Verschillende .Het is om krankzinnig van te worden .Volgens vergunning zou hij 40 dba bestendig mogen gebruiken .Zonsopgang tot zonsondergang .

Terug naar “Privacy-bescherming”