Naam van site afhalen.

J. Martin
Topic Starter
Berichten: 1

Naam van site afhalen.

#1 , 22 feb 2007 15:37

Vorig jaar heb ik meegedaan met een spreekvaardigheidstornooi, maar door omstandigheden heb ik dat toen niet helemaal afgemaakt, ik had er niet zo veel goesting in...

Anyway, een paar weken later zie ik verschillende artikels verschijnen op het internet, waar mijn naam en richting expliciet instaan (met nogal negatieve commentaar). Nu ik binnekort aan stages ga deelnemen kan dat wel eens in mijn nadeel spelen, want iedereen kan die artikels van mij zomaar opzoeken.

Kan ik hier iets aan doen?
Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Billie
Berichten: 70
Locatie: Borchtlombeek

#2 , 14 apr 2007 17:23

Tracht degenen die dit plaatsten te kontacteren en zeg hen dat uw persoonlijkheidsrechten hierdoor geschonden worden, namelijk uw recht op eer en goede naam.

Het feit dat priv? informatie over u op het internet wordt verspreid en u geen zogenaamd 'publiek persoon' bent vormt reeds een schending van uw privacy waarvan u het recht heeft ze te laten stopzetten.

Indien hier geen gevolg aan wordt gegeven, of indien er gevolg aan wordt gegeven maar u heeft reeds morele of materiele schade opgelopen kan u zich tot een rechter wenden om een schadevergoeding te bekomen.

Reclame

Terug naar “Privacy-bescherming”