de vader van mijn kindje wilt haar afpakken

m.o.ff2002
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

de vader van mijn kindje wilt haar afpakken

#1 , 23 jul 2023 13:33

dag iedereen ik ben 21jaaren de mama van een meisje van 1 jaar ik was samen met de papa tot kort omdat hij altijd bedreigt haar af te pakken iets wat ik nooit zou doen of heb gedaan en vandaag was het de laatste keer dat hij het heeft gedaan dus het is begonnen allemaal door iets doms en ik ging even naar buiten om frisse lucht te schppen zodat ik een deftig gsprek me hm kon hebben hij is 23 jaar en toen ik buiten was gaan staan besloot hij om beide deur te sluiten en niet meer open te den tot ik "kalmeerde" wat ik al was dit was al de vierde keer dat hij bedreigt had dat hij haar ging afpakken en daar kon ikzelf cht niet tegen mijn dochtertje is mijn alles ze is men hele wereld en ik kan me geen wereld voorstellen zonder haar ik ben toen naar mijn zus gegaan die aan de overkant woont na 20 minuten zelf geprobeert te hebben en ik ben in paniek geschoten mijn zus zei dat ik de politie moest bellen (wat ik niet gedaan heb) ik probeerde alles tot op het punt dat ik heb gesmeekt en toen liet hij mij niet eens binnen ik moest wachten tot zij naar mij toe kwam mijn vraag is kan hij haar echt afpakken van mij omdat ik nog altijdaan het werken ben aan mijn postpartum depressie omdat ik voor de eerste 8 maanden alles alleen deed en betaalde hij noemt gek en psyscopatisch (ik doe het meeste nog altijd alleen hetmeeste wa hij heeft betaalt is een zak pampers per maand) ik wil haar echt niet kwijtraken hij weet niet hoe hij et haarmoet omgaan maar hij heeft wl veel meer gld als mij en staat financiel beter als mij?

LeenW
Berichten: 12902

#2 , 23 jul 2023 13:42

Hoofdletters en leestekens zouden al veel helpen.

Voor het overige is co-ouderschap de standaard.

Franciscus
Berichten: 38678

#3 , 23 jul 2023 16:50

Vermoedelijk is het dus jullie dochter?
Of heeft vader het kind niet erkend bij de burgerlijke stand van de gemeente?
Zijn jullie beide gedomicilieerd op het adres waar jullie verblijven?
Ga eens met een www.caw.be in uw omgeving praten en neem alle documenten mee
U kan ook via het OCMW van uw gemeente (sociale dienst) gaan of via uw lokale politie dienst jeugdbescherming.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”