Dringend

NotAJudge
Topic Starter
Berichten: 32

Dringend

#1 , 19 sep 2014 13:18

Goedemiddag allemaal ,
Ik zit met volgende probleem .
Ik woon ( en ben dus gedomicilieerd bij mijn grootmoeder)
Mijn vriend waarmee ik reeds 4 jaar een relatie mee heb blijft hier in het weekend logeren .
De relatie tussen hem en zijn moeder is echter de laatste tijd echter niet meer wat het geweest is door mijn vriend zijn schoonzus .
Nu krijgen wij vandaag een brief van de gemeente dat mijn vriend zijn adres gewijzigd is zonder dat er hier ook maar een document van ondertekent is .
Kan dit zomaar ?
Mijn vriend heeft dit zelf niet doorgevoerd aan de gemeente.
Gezien wij in een sociale huurwoning wonen levert dit ons heel wat extra kosten op en gezien ik momenteel part time werk en part time studeer kan ik niet gaan samen hokken .
Mijn vriend is meerderjaarig , geen strafblad , geen gegronde reden om hem uit huis te zetten & ook al zijn spullen bevinden zich nog bij zijn thuis .
De agent die mijn vriend aan de lijn had beweerde dat dit afgesloten was en dat de moeder een lege kamer ( wellicht de kamer van een van de broers had laten zien die alleen is gaan wonen ) & dit toen mijn vriend ' savonds bij mijn thuis was nadat hij mij was komen halen van mijn middagost .
Nu weet ik heel zeker dat de schoonzus daar voor iets tussen zit , dat zijn zorgen voor later .

Wat kan ik hieromtrent doen ?
We leven allemaal onder dezelfde hemel, maar hebben niet allemaal dezelfde horizon.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38602

#2 , 06 nov 2014 16:22

Dit kan - vriend moet naar gemeente en daar duidelijk maken dat hij daar nog woont.
Zelfde verhaal gaan doen bij kwartierinspecteur maar daar wel duidelijk zeggen dat hij in het weekend op zijn 'vakantieadres' verblijft.
Is hij ergens anders ingeschreven of staat hij nu Ambtelijke Afschrijving bij Collegiaal Besluit in dat geval DIRECT handelen vandaag nog.
'

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”