Jeugdrechtbank....echt lachen?

Tattie
Berichten: 158

Re: Jeugdrechtbank....echt lachen?

#166 , 12 jul 2013 12:57

Nee idd niet.... en net nog maar eens een bezwarend iets over de mama 'ontdekt' doet ze nu ook aan zwartwerk en dat op de zeldzame uren dat ze er eens kan zijn voor haar kind...dus vragen we ons ook al af of ze in opvang voorziet (want die grootmoeder blijkt dat niet slikken lijkt me) of ze dat kind gewoon alleen thuis laat... oh ja...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lucgescheiden
Berichten: 2810

#167 , 21 jul 2013 16:26

Tattie u begrijpt het blijkbaar nog steeds niet, wanneer u bericht nog zaken te hebben ontdekt.

Elke stap die u onderneemt tegen moederlief, wordt door de Rechtbank afgestraft, door de zaak van
vaderlief op de lange (bank?) baan te schuiven.
Vaderlief zal al die tijd het kind moeten missen en dat is nu net zijn (of jullie) straf.

Wie citeerde het op dit forum? Eens u als een kip bent aangepikt in dit hoederren, zal deze kip door
alle kiekens samen verder worden afgemaakt.
Dat is een nevenverschijnsel van onze democratie, en weinige rechters blijken de bijsluiter te hebben lezen...
Handige documenten voor Personenrecht

ovan
Topic Starter
Berichten: 322

#168 , 04 nov 2013 21:25

Ook tijd om nog even te updaten en iets neer te schrijven.
In deze topic is veel terug te vinden en heb ik zeer langer tijd niets meer gepost omdat ik een periode de kans had om mijn jongste dochter de zorg te kunnen opnemen....totdat de mama gewoon het vonnis niet meer naleefde,....

In de voorbije 9 jaar ben ik geconfronteerd met het fenomeen van ouderverstoting van mijn oudste dochter. De mama van mijn oudste dochter werd in 2009 veroordeeld voor 6 maanden effectieve gevangenisstraf, omdat ik 18 maanden lang mijn dochter niet zag. Een onderzoek wees uit dat er degelijk sprake was van ouderverstoting (PAS). Toch deed Justitie niets. Nu zie ik mijn oudste dochter weeral 22 maanden lang niet. Sinds April dit jaar gaat ze niet meer naar school en sinds 1 september is ze opgenomen in Kinderpsychiatrie.

Sinds een jaar ben ik gescheiden van de mama van mijn jongste dochter. Op het ogenblik van de breuk bleek dat zij een groot aandeel had in de vervreemding. Zal ook blijken uit de tegenstrijdigheden in deze topic en wat ik ontdenkt en vastgesteld heb. Zij heeft alles geleerd hoe ouderverstoting werkt, wat werkt, welke instanties daar aan meehelpen, bewust en onbewust.
Het laatste wat ze tegen me zei was :"ik heb je oudste afgepakt, je jongste zal ik ook van je afpakken."
Na twee maanden heeft de Vrederechter ingegrepen en er voor gezorgd dat ik mijn dochter terug zag, met een opbouwend en herstellende strategie zag ik haar om de 2 à 3 dagen, elk weekend en elke woensdagnamiddag tot donderdag morgen. De helft van de vakanties. Er was een plan om week/week te realiseren want de gerechtsdeskundige meende dat ik de juiste visie en ingesteldheid had en goed omging met mijn dochter ondanks de problematiek die zich vanuit het moederlijk milieu op het kind belastte.
Toch...de geschiedenis herhaalt zich, mijn jongste dochter is bezweken aan de druk bij de mama en haar familie en omdat "men" haar de tijd gegeven heeft mijn jongste dochter ook tegen mij op te zetten. Nochtans beschreef de gerechtsdeskundige duidelijk dat het kind emotioneel beschadigd zou worden en om dat te vermijden, het noodzakelijk was dat het kind aan mij zou toegewezen worden voor minstens 6 maanden en om de 14 dagen via de bezoekruimte naar de mama. Toch ging "men" daar niet op in en liet het kind over aan de agressieve houding van de mama en haar ouders. Wanneer er 5/9 werd uitgesproken ter evaluatie en in afwachting van een week/week (wat ik vroeg), heeft de mama na twee keer, de verblijfsregeling niet meer nageleefd en mijn dochter weggehouden. Ze wist dat "men" (ja, men ! en de instanties zelf zullen wel weten over wie het gaat) niet zou ingrijpen.
ondertussen zijn we 6 maanden verder en heb ik mijn jongste dochter slechts 2 maal een uurtje in de bezoekruimte gezien. De" bezoeken" zijn gestopt omdat het te belastend is ..... omdat ze "gedwongen" wordt om te kiezen. het verslag van de bezoekruimte is duidelijk, de "integriteit van het kind" is in gevaar.
Als papa ben ik er kapot van en maak ik een hel mee. Het is moeilijk om elke dag te beginnen. De ene al wat beter als de andere. Gelukkig zijn er liefdevolle, begripvolle en steunende mensen rondom mij.
Maar wat met mijn dochters?
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it." Albert Einstein

Reclame

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#169 , 06 nov 2013 12:44

Met gevaar zonder overleg of waarschuwing verwijderd te worden op dit forum (gelet ik geen juridisch scholing heb...)
Toch iets over wat men kan aanschouwen als zijnde de Europese Grondwet, tenminste daar refereert deze mevrouw naar...
https://vimeo.com/78603242

RR

xoix
Berichten: 1

#170 , 07 feb 2015 02:48

ik heb twee kintjes dat van mezelf zijn en nog eentje dat niet van mij is ik hep van mezelf een zoontje van een jaar en twee maand en een dogtertje van zeeve weeken en dat kintje dat niet van mij is is zes jaar maar zie ik als mijn ijge kind mijn vrind heeft mijn zoontje mis handelt en zit nu in de gevangenis ik als mama heeft dat laate gebeure maa zelf mijn kindere niet aangeraakt om dat ik teege hem er niet dierf teege te gaan ik werd zelf ook vaak geslaage nu zijn mijn kindere onder de jeugtregter word ik gezien als meede pligtige zonder dat je verwitigt word en verdere uitleg krijgt de kindere worden van mij weg gerukt om dat ik een groote fout heb gemaakt dat ik de kintjes op dat moment niet hep beschermt ma je word behandelt of ik mijn kindere zelf hep geslaage terwijl ik zelf mee het slagtooffer ben ik staa magte loos en weet niet wat ik verder kan doen om mijn drie kintjes op een posietieve manier kan trug krijge zonder verder in de probleemen te graaken er word mij ook neit duidelijk gezegt wat ik er voor mag of kan doen het doet pijn dat ik mijn kintjes niet bij mij hep ik smeek om hulp ma krijg ze niet en iedereen weet dat ne atvookaat veel geld kost en dat het alemaal tijt roovend is het is inderdaat niet goet voor en belang van de kinderen

Terug naar “Echtscheiding”