Adres vraag Feitelijk verblijvend?

Fatje
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Adres vraag Feitelijk verblijvend?

#1 , 16 mar 2024 18:20

Hallo,

Ik ga scheiden.

Mijn man heeft in zijn verzoekschrift laten zetten dat hij nog steeds woont op mijn adres maar feitelijk verblijvend op adres van zijn zus.

Hij gaf aan mij aan zich uitgeschreven te hebben op mijn adres. En zijn eenmanszaak staat op adres van zijn zus ondertussen.

Als ik samenstelling van het gezin opvraag sta enkel ik en me dochter, dus hij staat dan officieel toch niet meer bij mij ingeschreven toch?

Ik wil iets dat hij bij mij ingeschreven staat?

Kan iemand advies geven of hij dan officieel bij zijn zus is ingeschreven en zijn Rijksregister het adres heeft van zijn zus?

Kan het zijn dat hij zijn ID bewust nog niet heeft laten inlezen?

De post komt niet meer bij mij aan.

Ik heb melding gekregen van partensia dat hij niet meer bij mij zou wonen.

Kan hij achter mijn rug toch nog adres behouden en niet meer op de samenstelling gezin verschijnen?

Alvast bedankt voor advies.

Grtjes

LeenW
Berichten: 12855

#2 , 16 mar 2024 18:24

Neen, al die dingen volgen automatisch de domicilie.

Fatje
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 mar 2024 19:27

Neen, al die dingen volgen automatisch de domicilie.
Dank j voor j antwoord.

Waarom noteert zijn raadsman toch dat hij officieel bij woont?

Dat wil ik NIET.

Ik geef het door aan mijn advokaat om die rechtzetting te doen.

Dat ze aanpassen dat hij wettelijk bij zijn zus verblijft en niets meer met mijn adres te maken heeft.

Reclame

LeenW
Berichten: 12855

#4 , 16 mar 2024 19:41

Zijn raadsman kan zeggen wat hij wil. Dat is uw probleem toch niet?

Fatje
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#5 , 16 mar 2024 19:50

Zijn raadsman kan zeggen wat hij wil. Dat is uw probleem toch niet?
Niet leuk dat te lezen.

Ik wil met die debiel niets meer te maken hebben.

LeenW
Berichten: 12855

#6 , 16 mar 2024 19:52

Ok, maar gaat u een paar 100 euro uitgeven aan uw advocaat gewoon om dat niet meer te moeten lezen?

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#7 , 16 mar 2024 20:01

Mevrouw, log gewoonweg in op mijn burgerprofiel, kies attesten, kies gezinssamenstelling en u heeft een officieel document. U kan ook nog kiezen voor uittreksel bevolkingsregister of historische adressen.

Als hij niet meer binnen uw gezin staat ingeschreven is er toch niets aan de hand? U kan zich altijd tot het gemeentebestuur wenden en vragen om mijnheer ambtshalve te laten afschrijven naar zijn nieuwe adres waar hij ook daadwerkelijk verblijft.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Franciscus
Berichten: 38613

#8 , 16 mar 2024 20:25

Wat een advocaat allemaal schrijft of zegt ter zitting is wat zijn cliënt hem verteld .
Heeft (n)iets met de waarheid te maken.

Fatje
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#9 , 16 mar 2024 21:42

Dank jullie wel.

Op samenstelling gezin staat hij sinds 18/1 niet meer vermeld. Toen had ik het opgevraagd.

Ik heb gedeeltelijk kosteloze bijstand dus kosten heb k niet.

Ik begon te twijfelen ondanks k jaren voor advokatenkantoor heb gewerkt en nu voor deurwaarder .

Hij wil slachtoffer spelen omdat hij niets kon aangeven , verzoekschrift staan toch wat fouten in,je kunt zien copy paste, leeftijden niet aangepast en wat kind betreft alsof ze al naar unief gaat en nu in creche zit.

Terug naar “Echtscheiding”