ouderverstotend gedrag door financiën

ttv
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

ouderverstotend gedrag door financiën

#1 , 24 feb 2024 20:52

Hallo,

ik ben nieuw hier. Heb me aangemeld naar aanleiding van een scheiding die eenvoudig zou moeten zijn echter in de meest complexe situatie terechtgekomen is door de moeder van de kinderen.

Korte schets: aantrek- en afstootgedrag, kinderen extreem beinvloeden, lange tijd (2 jaar) aan birdnesting gedaan, eens ze een woning gehuurd heeft is ze exact vanaf die dag de Politie op mij beginnen afvuren (4x op 1 week) wat een serieuze indruk op de kinderen nagelaten heeft om vervolgens een procedure op te starten in kortgeding. Hier werd de waarheid dan verdraaid tot en met.

Gevolg: van week/week regeling plots naar 2 dagen om de 2 weken tot groot verdriet van de kinderen. Er werd een deskundigen onderzoek gevorderd waar ik mee ingestemd heb omdat ik dacht dat zo de waarheid aan het licht zou komen, echter dat is niet gelukt. Zij heeft namelijk een persoonlijkheidsstoornis (borderline, narcisme, ...) welke niet beoordeelt kon worden door de relatietherapeute, noch door onze gezamenlijke coach. Ze werd doorverwezen naar een psychiater echter dit heeft ze jammergenoeg niet gedaan.

Wat kan ik beginnen tegen dit soort praktijken? Het probleem is dat zij op korte termijn steeds als een heilig boontje overkomt en blijkbaar iedereen in de loeren kan leggen, echter eens achter 4 muren/gesloten deur ze enorm agressief (zowel verbaal als non verbaal) uit de hoek kan komen. Hierdoor maak ik me ernstig zorgen rond de kinderen en bijkomend mis ik hen natuurlijk heel erg.

Reclame