getrouwd en dan op appart adres???

jeanpaul
Topic Starter
Berichten: 51

getrouwd en dan op appart adres???

#1 , 25 sep 2016 14:46

Getrouwd zijn en dan op een appart adres wonen???

Na was speurwerk te hebben verricht,kan ik het best begrijpen dat mijn ex helemaal niet met geld over de brug komt
iemand die niets heeft kan je niets afnemen,of dat dacht ik toch,hier en daar hoor ik dat iemand zijn ex hem 300 euro moet betalen per maand voor de
twee kinderen ook al staat ze op de ziekenkas. dus is het mogelijk,nie?

deze mensen kunnen spiksplinternieuwe autos kopen,motos,...

ik weet waar ze woont,en ze is getrouwd,toch als ik haar naam intyp,kom ik in de zelfde gemeente uit,maar een ander adres van haar
waar officieel een koerierdienst is gevestigd,toch staat daar een telefoonnummer van haar met datzelfde adres.

zouden zij officieel gewoon terug gescheiden zijn,en zo nog met mekaar hokken voor officieel in orde te zijn?
een adres waar niets te rapen valt?

ook twijfel ik nogal ivm het milieu van mijn ex vrouw

namelijk te horen gekregen,dat ze op een "sexsite" zou staan,beginnen te zoeken,en idd haar gevonden met foto's en al
daarbij duidelijk geschreven dat ze graag wappen,ik wist niet wat dit betekende,blijkbaar onder invloed van drugs de daad doen.
Kheb alle fotos kunnen afhalen en op stick gezet.
waarom ik dit heb gedaan is,omdat mijn zoon nu pas 15 is geworden,en het 1 jaar al enorm moeilijk gaat op school.
ik vind stiekem baccardi flesjes, sixpack jupiler,en zijn punten gaan heel erg naar beneden,doet zijn jaar nu ook opnieuw,en het is totaal niet beter
vorig jaar dacht ik een joint geroken te hebben,maar ik kan hem niet betichten als ik hem niet op heterdaad betrap

gewoonweg,hij gaat 1 weekend om de 14 dagen naar daar,en dat weekend is er echt teveel aan.

ik krijg maandelijks 88 euro van DAVO ,want mevrouw staat duizenden euro's alimentatie achter,heeft dus nooit betaald.
ik stond er op deze keer dat ze de helft van de beugelkosten betaalde,ook dit zien we niet gebeuren,na een half jaar gewoon een briefje cash van 50 euro

ze komen nooit hem optijd halen,nooit hem optijd terug brengen.ik verdraag dit al 14 jaar zo.
the goodwill is dan bij mij ook serieus aan het verdwijnen.
dit heeft al effect gehad op mijn vorige 2 relaties die daardoor zijn misgelopen voor een deel.

wat kan een mens doen,zonder er weer de rechtbank weer bij te moeten betrekken,want dit kost me weer geld,en dit gaat me helemaal niets opbrengen,dat kan ik je zo garanderen.

welke uitweg zou er zijn

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 sep 2016 14:25

Wat is uw concrete vraag? Je vermoed domiciliefraude van je ex? Dit kan je hier aangeven: https://www.meldpuntsocialefraude.belgi ... index.html

Ik begrijp niet echt goed wat je verder wenst? Als je de rechtbank er niet wenst bij te betrekken, kunnen de mensen hier u weinig nuttige raad geven, vrees ik.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”