verkoopsovereenkomts huis

Joerie
Topic Starter
Berichten: 3

verkoopsovereenkomts huis

#1 , 10 apr 2008 15:24

Na de scheidig komt de verkoop van het huis.
Via de notaris hebben we een verkoopsovereenkomst afgesloten. We zijn alles overeenkomen en er een prijs opgeplakt zodat ik haar deel van het huis kan overkopen.

Maar nu eisen haar ouders de planten vanuit de tuin. "vaste planten" wel te verstaan. Zij hebben deze 2 jaar geleden geplant.
Kunnen ze dit maar?

Zoals ik alles begrijp.
De planten komen van mijn schoonouders. Ze zijn dan onder een vorm van schenking aan hun dochter gegaan. Niet?
Maar in de verkoopsovereenkomst van het huis zijn we overeengekomen dat ik haar deel overkoop, inclusief, tuin, roerende goederen... enz
en waarin wordt bevestigd dat niemand nog schenkingen heeft gekregen of schulden, en dergelijke...

Van wie zijn de planten nu dan eigenlijk?

Ik betaal de planten aan mijn ex door de overeenkomsty en dan zou ik ze nog eens moeten betalen aan mijn ex-schoonouders??? dom hé

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wolf2
Berichten: 2071

#2 , 10 apr 2008 21:10

De eigenaar van de grond = de eigenaar van alles wat er wortelvast en nagelvast mee verbonden is.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”