rekenplichtige der geschillen van de adm vd Thesaurie

elsjepelsje
Topic Starter
Berichten: 65

rekenplichtige der geschillen van de adm vd Thesaurie

#1 , 27 jul 2012 15:42

hallo,

Ik zit midden in een scheiding en eind juni gingen we 1120 euro terug krijgen van de belasting. Stond niet op de rekening...Dan gebeld...Ze zeiden me toen dat we nog enkele documenten moesten binnen brengen. Heb dit gedaan. Dag erop getelefoneerd. Hadden het goed ontvangen. Ging gestort worden eind juli. Vandaag gebeld om te weten wanneer het geld gestort wordt. Ik kreeg te horen dat het eind augustus of zelfs eind september zal worden...Grrrrr ...Ik reken op dit geld!!! Heb schrik dat ze het helemaal niet gaan storten! Kan dit gebeuren of is dit normaal bij een feitelijke scheiding??

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 27 jul 2012 16:43

De terugbetaling van belastingen gebeurt steeds 2 maanden na vrijgave. Vermits het dossier eind juni pas in orde rwas , kan het dus best gebeuren dat de storting pas gebeurt eind augustus. Bij feitelijke scheiding , en zeker als het bedrag moet gesplitst worden , kan dat allemaal tot uitstel leiden.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”