Hallo,
eind juni hebben wij een brand gehad boven met heel veel rookschade. Kledij, gordijnen etc alles was zwart. Nu was er door de expert van de verzekering een kuisfirma aangesteld en deze zijn al onze kledij matten soit de hele boel komen ophalen. Nu eindelijk sinds een kleine maand zijn we terug thuis in onze vertrouwde omgeving en hebben ze onze kledij geleverd, en nu komt het. We hadden een factuur gekregen van meer dan 7000€ voor alles te reinigen, hierop staat onderaan wel vermeld: kledij die niet meer gereinigd kan worden rekenen wij niet aan.
Maar hier knelt het schoentje nu, we hebben zeker 100 artikelen, stuk, niet gereinigd, gekrompen, er zijn zelfs dingen bij die niet van ons zijn, of dingen die kwijt geraakt zijn.
Deze firma hierover aangesproken en zij beweren dat dit niet kan, we hebben alles gecontroleerd zelf alles nageteld, stuk per stuk op vlekken nagekeken.
Wij vragen nu een tegemoetkoming daar in hun contract staat dat niet gereinigde stukken niet aangerekend worden maar zij hebben hier absoluut geen gehoor naar. We hadden al gezegd van kom gerust kijken of we zullen u foto's sturen maar ze negeren dit compleet.
Wat kunnen wij hier nu aan doen, er zitten echt dure stukken tussen zelfs nog spiksplinternieuwe dingen. We hebben zelf een raming van de schade doorgegeven en komen op een 2000€ (op maat gemaakte gordijnen etc)
Alvast bedankt voor een antwoordje
Sarah