Begin Juni koop ik het lidmaatschap voor 30 dagen toegang op een site, kost 24,95euro.
Ik betaal het bedrag via directpay met pc banking.
Toegang tot de site is verleend. Na ongeveer 3 weken later merk ik dat ik geen toegang meer heb.
Ik check mijn emails en merk dat ik een email van webbilling alsook verscheidende van NIB ontvangen heb.
Volgens webbilling zou het bedrag door mijn bank niet zijn afgeboekt wegens "Dateiformat falsch" en moet ik nu 37,45 euro betalen ( hoofdbedrag + kosten + administratieve kosten )
Daar ik deze email veel te laat gezien heb hadden zij dit al doorgestuurd naar NIB ( nationaal incasso bureau ).
Volgens email NIB zou ik 75,52 euro moeten betalen ( invoice 35,45 + interest 0.07 + collection costs 40.00 ). Voor verdere problemen te vermeiden heb ik dan de invoice betaald en hen gemeld dat ik volgens de wet in Belgie geen incassokosten hoef te betalen.
Nu blijven zij mij steeds mailen dat ik wel degelijk verplicht ben deze kosten te betalen. Vandaag krijg ik een email dat als ik blijf weigeren deze kosten te betalen zij een gerechtelijke procedure zullen opstarten voor hun opdrachtgever.
Wat kan ik hier nog tegen doen?