hallo,
heb net hetzelfde meegemaakt en ook de mail van de stornering. Ik had de domiciliëring zien verschijnen op mijn online banking en wist totaal niet wat dit was. Ik heb nooit een mail ontvangen met een login en paswoord.
Ik heb hen laten weten dat ik de factuur niet wil betalen omdat ik niet akkoord ben. Heb net volgend antwoord gekregen:
Van:
klantenservice@mysaveaccount.com
Aan:
ae@telenet.be
Verzonden: Dinsdag 24 februari 2015 09:17:12
Onderwerp: MySaveAccount
QUOTE
Geachte Heer / Mevrouw,
Bedankt voor u mail. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u het niet eens bent met de verstuurde factuur.
U bent op 15 januari door ons benaderd voor een persoonlijk account op mysaveaccount.com. Er is samen met u ook een bandopname gedaan waarin u akkoord bent gegaan om 14 dagen MySaveAccount vrijblijvend te gebruiken.
Op hetzelfde mailadres waar u de factuur op heeft ontvangen, is op 15 januari 2015 door ons ook een email gestuurd met uw inloggegevens, die speciaal voor u is aangemaakt. Met deze inloggegevens heeft u de mogelijkheid gekregen, 14 dagen vrijblijvend op uw account in te loggen en gebruik te maken van alle voordelen van MySaveAccount.
Indien u binnen 14 dagen besluit om niet meer gebruik te maken had u de mogelijkheid gekregen om ons een email te sturen, via uw eigen account op te zeggen en u had de mogelijkheid om ons te bellen om af te melden.
Aangezien we van u binnen de bedenktermijn geen afmelding hebben ontvangen, is uw account actief gebleven en de factuur aan u verstuurd. We verwachten dan ook de eenmalig bedrag van € 95,00 aan ons over te maken.
Op MySaveAccount krijgt u geld terug op al je online aankopen bij méér dan 2.500 aangesloten webwinkels. Koop kleding, schoenen, PC, GSM, TV en nog veel meer via onze voordeelsite en u betaalt altijd minder. Dus hiermee verdient u de eenmalige inleg voor uw account al snel terug.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, dan horen we dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Esther Janssen
Team MySaveAccount
Website:
http://www.mysaveaccount.com" onclick="window.open(this.href);return false;
E-mail:
info@mysaveaccount.com
Tel: 085-732 5699 (lokaal tarief) bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur
Belgie: 0 808 39 95 bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00
UNQUOTE
Met vriendelijke groet,
Team MySaveAccount