prive lening

verward
Topic Starter
Berichten: 3

prive lening

#1 , 20 sep 2014 15:27

Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb anderhalf jaar geleden ongeveer via een louche site een prive lening aangegaan. Ik ben zo dom geweest... Nu die persoon heeft me tot seks gedwongen en aangezien ik nogal wanhopig op zoek was naar het geld, heb ik dat gedaan. (ik was ook eigenlijk gewoon bang) Er is een contract waarbij stond dat alles terug betaald werd dmv overschrijvingen; en indien problemen de vrederechter zich moest uitspreken. Nu wat gebeurd er, die creap heeft mijn hele prive uitgerafeld en begint mij voortdurend te bedreigen en stalken. Ik ben hier ziek van. Ik durf ook niet naar de politie te gaan, want wat moet ik zeggen... :| Ondertussen weet hij wie ik ben, wie mijn vriend is, waar ik woon, wat ik doe en wat ik laat. Hij stuurt voortdurend berichtjes en als ik niet antwoord wordt hij boos en dreigt hij dat ik niet veilig meer ben in mijn cocon en zoverder. Het is vreselijk dat ik zo dom ben geweest... Uit schrik en om mijn omgeving te beschermen, mijn gezin, mijn familie, enzoverder heb ik hem op afstand proberen te houden en ben op den duur ook gewoon leugentjes om bestwil gaan vertellen tegen hem, welke hem uiteindelijk wel een aantal maanden hebben kunnen paaien... maar nu ist hek compleet van de dam... pfff weet iemand wat ik hier het beste mee doe? voor heel mijn leven om zeep is en iedereen weet wat voor stoms iets dat ik deed :'(

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 sep 2014 15:33

Is die lening al afbetaald.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#3 , 20 sep 2014 15:39

Is die lening al afbetaald.
+ en hebt u daar een bewijs van?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

verward
Topic Starter
Berichten: 3

#4 , 20 sep 2014 15:56

nee nog niet en ja heb er bewijzen van via overschrijvingne he. Maar wat kan ik doen? Ik heb een nieuw leven opgebouwd ondertussen, werk volop aan mijn toekomst... die weet plots wie mijn vrienden, familie en partner zijn... hij dreigt en doet ...

verward
Topic Starter
Berichten: 3

#5 , 20 sep 2014 16:41

Staat mijn onderwerp onder de juiste rubriek?

pepperoni
Berichten: 58

#6 , 15 nov 2014 15:40

Ik persoonlijk zou u aanraden uw vriend op de hoogte te brengen van dit alles , zodat jullie samen naar een oplossing kunnen zoeken. indie hij je echt lief heft zal hij je oprechtheid waarderen en mee helpen aan de verdure uitbouw van jullie toekomst.

succes

Franciscus
Berichten: 38605

#7 , 15 nov 2014 18:31

Is er iemand die u kan vertrouwen en daar alles eens aan vertellen ... kan uw huisarts zijn.

De zaken die u verteld zijn allemaal strafbare feiten ... misschien toch na het gesprek met uw vriend en samen met hem naar politie stappen.
Ik zou persoonlijk daar eerst eens met de dienst SLAchtofferZOrg gaan praten - deze zijn geen politieambtenaren en gebonden door beroepsgeheim.
Zij kunnen en zullen u wel bijstaan indien u besluit aangifte te doen - en ze begeleiden u daar ook in.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#8 , 09 dec 2014 14:33

Je kan toch naar de politie gaan met die smsjes, zou ik zeker doen voor de zaak verder escaleert.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Wim_V
Berichten: 16

#9 , 09 dec 2014 15:07

Je kan toch naar de politie gaan met die smsjes, zou ik zeker doen voor de zaak verder escaleert.
Dit dus. Enerzijds heb je de zakelijke transactie, daarvan kun je de overschrijvingen overleggen en indien het is afbetaald, is het afbetaald. Voor al de rest kun je je wenden tot de politie.

Terug naar “Andere”