Dringend Financiële hulp nodig

Verdriet83
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Dringend Financiële hulp nodig

#1 , 24 feb 2024 12:23

Hallo,

Ik heb al 5 jaar problemen financieel en het kan nu gewoon echt niet meer.
Ik ben een zeer vriendelijk, oprecht persoon maar iedereen maakt misbruik van mijn goedheid en van mijn geld.

Via deze weg wil ik vragen waar ik terecht kan voor financiële steun, al is het ook maar een particuliere geldschieter want ik heb niets meer totaal niets.
Ik ben alles kwijt en ik ben alles verloren door allemaal bedriegers en valse mensen.

Kijk en u moet niet over instanties beginnen zoals OCMW en andere want die helpen mij niet, nooit.
Ik ben in grote nood en ik heb hulp nodig. Dus als iemand een oplossing weet stuur dan een reactie of neem contact op.

Ik zal u heel dankbaar zijn.

LeenW
Berichten: 12860

#2 , 24 feb 2024 13:10

U moet in de eerste plaats zelf voor uw financiële zaken zorgen. Als dat niet lukt is er het OCMW. Als u ook dat weigert, wordt het moeilijk.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 feb 2024 14:26

Ik kan u enkel maar aanraden om terug contact op te nemen met de sociale dienst van uw O.C.M.W. Lukt dit niet zozeer, raad ik u aan om contact op te nemen met het CAW. Zij zijn de geschikte personen om samen met u naar een oplossing te zoeken. Zij kunnen u helpen om op een of andere manier uw zaken enigszins terug op orde te krijgen Gaan aankloppen bij particuliere geldschieters, zal u enkel maar nog in groter problemen brengen. Dus wegblijven daar. Overwin uw wantrouwen en zoek terug contact en vooral luister naar hen en volg hun raad op en laat u begeleiden.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”