Loonoverdracht 2.0

Kimmy1991
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Loonoverdracht 2.0

#1 , 12 okt 2023 01:53

Beste mensen,

Mijn situatie is als volgt: door wanbetaling van een krediet had ik een loonoverdracht lopen bij atradius. Deze schuld is ook zichtbaar bij de BNN. Nu was ik veranderd van werk en heb ik dit niet doorgegeven 😬. Deze zomer hebben ze dan maar beslag gelegd op mijn volledige vakantiegeld, wat ik oke vond. Hierdoor stond de schuld nog op ongeveer €1080. Deze week opnieuw een brief voor loonoverdracht in de bus gekregen en nu staat het saldo op ongeveer €13000. Nu was mijn vraag hoe dit kan in 4 maanden tijd €12000 erbij? In de BNN staat dit nog steeds op €1080 maar als ik mijn dossier online raadpleeg op de site van atradius zie ik dat er ongeveer €10000 verwijlrente is en nog eens €2000 kosten. Welke kosten dit zijn weet ik niet en die verwijlrente kan toch nooit zoveel zijn daar het voordien niet aanwezig was? Of kan dit wel? Als ik de documenten wil openen op hun site geeft deze aan dat het om beschadigde files gaat. Toen ik daar verder naar zocht bleken dit zelfs gewoon lege documenten te zijn. Wordt ik hier nu opgelicht?
Nu zowiezo teken ik verzet aan maar in hoeverre kan ik dit allemaal bewijzen moest dit voor de rechter komen?
Tellen verschillende uittreksels van de BNN om te bewijzen dat het bedrag veel lager was voordien? En dat die 12000 er maar achteraf is bijgekomen?

Reclame