Mijn ouders wonen nog op dat adres en hebben geen factuur ontvangen. Pas 3 maanden na de zending die ze terug hebben gekregen, hebben ze actie ondernomen en ons een herinneringsfactuur gestuurd op dit adres.
Tja, ik ben momenteel genoodzaakt om thuis te blijven, onze jongste dochter heeft een aangeboren afwijking aan de luchtwegen en moet uit de opvang gehouden worden om ziektekiemen te vermijden. Ik ben ondanks de situatie toch wel aan't solliciteren en de afspraak met de onthaalouder was, dat als ik werk vond, dat ons jongste dochter tóch onmiddellijk met de opvang kon starten, al komt ze nu niet. De oudste gaat over 1,5 maand naar school beginnen gaan. Ze ging graag naar de onthaalouder, maar op die 1,5 maand steekt het ook niet.
Ik vind het vooral erg dat ik nu die belofte kwijt ben van onmiddellijk opvang te kunnen hebben.
Ik denk, mits betaling van die 14 euro, dat de dienst wel wil buigen. Ik vrees dat we écht oprecht niet hadden gemerkt dat de facturen achterbleven. Van de andere kant zijn er toch ook veel fouten gebeurd langs hun kant. Het kan toch niet dat wij brieven ontvangen in februari die in november/december gedateerd zijn?
Ik begrijp jullie reactie wel. Maar we hebben een moeilijk verleden met de dienst. De dag voor ons huwelijk hebben ze me 5x gebeld voor een document in orde te maken wat al lang in orde was (ik had mijn mail negekeken en het was ook echt wel degelijk in orde en ze hadden, zoals ik altijd vraag, zelfs bevestiging gestuurd dat ze het goed ontvangen hadden)..
En dat is niet het enige...
We krijgen ook vaak facturen bijvoorbeeld: factuurdatum: 12 februari, te betalen voor 26 februari, maar we ontvangen die pas effectief op 24 februari, met stempel van 23 februari. Dan is het moeilijk op tijd betalen, als je bedenkt dat de bank regelmatig 3 dagen verwerktijd nodig heeft. Daarbij komt dat het dan ook vaak einde van de maand is, en we hebben dan meestal geen geld op de rekening staan door omstandigheden. Zucht
.... Het is moeilijk uit te leggen hoe we ons voelen, maar het is ook een hoop opgebouwde frustratie tov. die dienst...